Gå til innhold

Oslo Lan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var selv på Oslolan å det var show men savnet mye. Infoen om compoer å generel info var rett å slett elendig.

Savnet mye av det som var lovt eller så fikk jeg det ikke med meg på grunn av dårlig info. Å at de ikke brukte hele iprangen var også dårlig planlagt siden dette var et gamer lan å ikke mer en 20 iper i samme range gjorde det vanskelig å finne spillservere.

Håper at neste Oslolan blir bedre. Å håper at fler folk tar seg turen til Lillestrømm. Blir vel litt over 1000 kr hele morroa hvis man ikke kjøper seg noe stort å lever litt sparsomlig når man er der.

Lenke til kommentar

vel jeg koset meg mega på oslo-lan.. sov tilsammen 5 timer så er litt sliten på jobb i dag da. selv om enkelte ting ble litt negativt, grunnet at de lovte oss en del som ikke ble skaffet og litt dårlig informasjon som også bler nevnt her, var dette et herlig lan. var fine lokaler herlig stabilt nettverk og i.nett.. skulle vært litt strengere crew angående anlegg og ble litt dårlig plass etter vært, iallefall når bordene ikke var så brede. men alt i alt hadde jeg det rå kult og jeg gleder meg til neste oslo lan =)

Lenke til kommentar

hadde det kult der...spillte wc3 brukte battlelan for og finne de andre switchene, ut2003,redalert og bf1942...

men ingen info og dårlige plasserbordene var jo mini er ikke alle som bruker 15" eller er vant og ha tastise på siden av skjermen...men men det gikk seg til. skulle også være feltsenger der...det var ikke det....kunne heller ikke finne noen minibank, kanskje jeg som var blind ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...