aurstad Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Når jeg poster en ny tråd i en eller annen kategori så får jeg noen ganger en email med svaret. Det vil si at hvis noen svarer på tråden så får jeg en kopi av svaret i Innboksen min! Som regel setter jeg på "Gi meg beskjed via epost når noen svarer". Det er ikke alltid dette skjer, men noen ganger. Her er all info ang mailen: Return-path: <[email protected]> Received: from gamma.hardware.no (unverified [217.77.34.212]) by npsmtp06la.mail2world.com (Rockliffe SMTPRA 4.5.6) with ESMTP id <[email protected]> for <[email protected]>; Thu, 3 Oct 2002 05:20:45 -0700 Received: by gamma.hardware.no (Postfix, from userid 33) id 201C6424C; Thu, 3 Oct 2002 14:21:24 +0200 (CEST) To: [email protected] Subject: Emne From: X-Mailer: phpBB Message-Id: <[email protected]> Date: Thu, 3 Oct 2002 14:21:24 +0200 (CEST) Dette er jo litt plagsomt, det står jo hverken hvem den er ifra eller hva det er for noe.. Antar dette er en liten bug i forumet, kan dere ta en titt på det? mvh kka Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Amund har for lengst fott beskjed om dette problemet... (ca 1 måned tror jeg...) :smile: Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Så gi de en annen e-postadresse da Så slipper du dette.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 hehe, ja men da får jeg jo ikke beskjed når noen har svart på mine innlegg. Det er som sagt ikke alltid dette skjer, 4 av 5 ganger så fungerer det som normalt. Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Mail-funksjonen i forumet er buggy, og jeg har ikke veldig lyst til å bruke masse tid på å forbedre/rette på den. Det burde dessuten være mulig å få beskjed når noen svarer selv om man ikke starter tråden. Det er ikke mulig per idag. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå