Gå til innhold

Kutte på pris på PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rammen er fin den, det er max 2-300 å spare, og da må du nesten vente på at en webshop får en pakke på tilbud. 2gb er anbefalt i dag. spesielt når du bruker såpass på maskina

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Noken som veit om noken veldig gode PSUar som er veldig gode, minst 550W for eg skal ha SLI kort og eventuelt oppgradering med ekstra skjermkort seinare :~)

EDIT: Eg skal ikkje ha SLI no men eg skal kanskje oppgradere til SLI seinare.. sorry feil formulert :hmm:

Endret av maskot
Lenke til kommentar

har sett folk kjøre overklokka sli systemer på 400watt psuer, så 450w til sli er mer enn nok derom du ikke er extremoverklokker osv.

mitt system trekker en plass mellom 250-300 fra strømnettet (kalkulert tipping ut i fra diverse måletester jeg har sett)

Lenke til kommentar
har sett folk kjøre overklokka sli systemer på 400watt psuer, så 450w til sli er mer enn nok derom du ikke er extremoverklokker osv.

mitt system trekker en plass mellom 250-300 fra strømnettet (kalkulert tipping ut i fra diverse måletester jeg har sett)

6034321[/snapback]

Heftig det viste eg ikkje :cool:

Lenke til kommentar

da lærte du no nytt i dag osgå.

men selv om du ikke trenger mer enn 400-450watt, så er det ikke noe i veien for å kjøpe litt slingringsmonn ;) mist 500 wattern er en extremt god og stillegående psu. og den nye utgaven har modulære kabler.

Lenke til kommentar
da lærte du no nytt i dag osgå.

men selv om du ikke trenger mer enn 400-450watt, så er det ikke noe i veien for å kjøpe litt slingringsmonn ;) mist 500 wattern er en extremt god og stillegående psu. og den nye utgaven har modulære kabler.

6034371[/snapback]

Dyr though... Jeg kjøpe en hiper framfor misten...

Lenke til kommentar

hipern er også et bra valg, har 2 selv :p, dog noe varierende støynivå. noen er helt stille mens andre bråker litt. ytelsen derimot er veldig bra. selv om misten nok er hakket bedre. men også hakket dyrere da, spesielt om du skal ha den med avtagbare kabler

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...