Signatur Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Tja, hva synes dere. Spørs om dette "stramme" budsjettet blir godtatt i stortinget. Er det i det hele tatt stramt nok? Du trenger ikke billige barnehageplasser hvis du er arbeidsløs. Jeg husker åssen det var for bare noen år siden, hvor arbeidsløsheten var godt over 5%. Da snakket man ikke om annet i media, og alle andre politiske saker kom i skyggen. Merkelig hvor kort hukommelse noen har. (Noen trenger en Ram-oppgradering :smile: ) Dessuten finnes det overhode ingen eksempler i historien, hvor et rikt land har klart holde seg rikt, uten en sterk industrisektor. Og den er det ikke mye igjen av her til lands. Nei, dette er ikke et skikkelig Høyre-budsjett, dette er et halvdårlig kompromiss som Foss har en liten mulighet for å få igjennom i Stortinget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg byr meg _SÅ_ mye om statbudsjettet...Godene som de såkalte politikerene lager kommer aldri nord for trondheim uansett så... Tror jeg stemmer kystpartiet når jeg blir 18... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg stemte på DPP!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-07 14:45):Jeg stemte på DPP!! Tja...hadde kamskje gjort det samme...politikk er bare DRIT...eneste man trenger for å bli politiker er å ta et kurs om hvordan bortforklare deg...trenger ikke noe mer.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-07 14:45):Jeg stemte på DPP!! Eg stemmer FRP. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-07 18:06): Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-07 14:45): Jeg stemte på DPP!! Eg stemmer FRP. Fælt så politisk korrekt du skulle være, da... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-08 10:53):Fælt så politisk korrekt du skulle være, da... Hadde du ventet noe annet. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jeg er nok den meste politisk korrekte velgeren. skulle stemme dpp, men forsov meg til valget. ja, jeg våknet klokken 19.00 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jeg er nok den meste politisk korrekte velgeren. skulle stemme dpp, men forsov meg til valget. ja, jeg våknet klokken 19.00 Bare ikke gjør det til valget i 2005. Bruk en vekkeklokke som vekker deg klokken 1800? Og stem fornuftig Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg byr meg _SÅ_ mye om statbudsjettet...Godene som de såkalte politikerene lager kommer aldri nord for trondheim uansett så... Tror jeg stemmer kystpartiet når jeg blir 18... Stopp meg når jeg tar feil, men hvem er det som; - er fritatt fra el. avgift? - er fritatt arbeidsgiver avgift - har lavest beskatning - har størst overføringer pr. innbygger - er det som får studielån avskrevet raskest Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 FRP!!!! Liker innvandrings politikken Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Nei nei nei, dere maa tenke paa fremtiden gutter, stem Pensjonist Partiet! *flire* Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Nei, folkens... For all del IKKE stem på FRP. De er bare full i løgn. De er veldig flink å love ting, men hvis dere tenker igjennom noe av det de sier, så finner dere kjapt ut at de ikke klarer gjennomføre det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Nei, folkens... For all del IKKE stem på FRP. De er bare full i løgn. De er veldig flink å love ting, men hvis dere tenker igjennom noe av det de sier, så finner dere kjapt ut at de ikke klarer gjennomføre det. så sant så sant, mye verre en de andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå