Lefse Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jeg ser mye på på SonicX og syns det er en bra serie. Er det andre på forumet som liker SonicX? Må få i gang en diskusjon her. Hva liker du7liker du ikke med SonicX. Beste episode/scene? Tristeste morsomste scene? Endret 3. mai 2006 av Lefse Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Sonic X... Er ikke det den serien som sendes på den der barnekanalen? Foxkids? Eller kanskje den skifta navn nå. Uansett, har sett at det var noe sonic-greier der når jeg har zappet gjennom kanalene, men syntes det var helt forjævlig dårlig Dubbingen var helt latterlig, og hele greia virket bare dårlig... Må innrømme at jeg ikke så så veldig mye da, kanskje en 5 minutter, men det var mer enn nok syntes jeg. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Synd at gamle klassikere som Sonic X blir ødelagt sånn, ja. Søstra mi ser vel på det en gang i blant. Dubbinga er fæl, ja. =S Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Selve Sonic konseptet er jo drit tøft. Det var en annen sonic serie som jeg synes var utrolig tøff... Der var liksom Eggman faktisk slem og alt var mer mørkt og dystert... Noen som vet hva den Sonic serien het for noe? Har lyst på den, men husker ikke navnet! Lenke til kommentar
Dr. Bungle Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Selve Sonic konseptet er jo drit tøft. Det var en annen sonic serie som jeg synes var utrolig tøff... Der var liksom Eggman faktisk slem og alt var mer mørkt og dystert... Noen som vet hva den Sonic serien het for noe? Har lyst på den, men husker ikke navnet! 6034532[/snapback] Den heter enkelt og greit Sonic the Hedgehog, men hvis du prøver å søke etter den på internett, så går den under forkortelsen av Sonic SatAM. Er selv enig at SatAM var evig bedre enn det Sonic-X skvipet. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Husker den tiden den seirien gikk på TV... Den gikk på TV samtidig som en annen Sonic serie. Den va mer barnslig, rart tegner og Eggman så bare latterlig ut Slo at TV'en til den skikkelige Sonic serien kom... Hvor kan jeg laste ned den serien? Endret 3. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Husker den tiden den seirien gikk på TV... Den gikk på TV samtidig som en annen Sonic serie. Den va mer barnslig, rart tegner og Eggman så bare latterlig ut Slo at TV'en til den skikkelige Sonic serien kom... EDIT: Noe gikk galt... Sorry. Endret 3. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Den Sonic satam serien virka interessant. Må få tak i den. Er enig i at sonicx kan være litt dum av og til ja. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Finner ikke Sonic SatAM... Er det noen som har greid å funnet det? Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg har hele Sonic SatAM Så mye bedre enn Sonic X..hadde de i det minste greid å fargelegge ordentlig. Husker desverre ikke hvor jeg fant det hen. Vekker minner å se slike ting Endret 9. mai 2006 av enl Lenke til kommentar
Amento Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Synes intro-sangen er så utrolig tøff jeg Endret 9. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Synes intro-sangen er så utrolig tøff jeg 6071886[/snapback] Ikke så dum den nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå