f.HiTmAn Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 PLutselig når jeg skulle starte maskin komm det opp "ntlrd missing ctrl alt delet to restart" jeg restartet men den samme medlinegn komm om igjen og om igjen kan det vere no galt med hardisken plzzz help ME??? Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har du en diskett i stasjonen? den meldinga kommer da, Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Det funker nå takk for hjelpen Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: f.HiTmAn skrev (2002-10-03 15:15): Det funker nå takk for hjelpen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: f.HiTmAn skrev (2002-10-03 15:15): Det funker nå takk for hjelpen Tørr du si om du hadde glemt en diskett. Eller er du redd får at vi mobber deg. Nei du er ikke den eneste som gjør bommert i pc verden, Er lenge siden eg har hatt en bommert ved oppstart av pc'en min. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå