Gå til innhold

Vognkortet til dtr en min.

dtr

Anbefalte innlegg

LUrte bare på en ting angående vognkortet på mopeden min.

Når jeg kjøpte mopeden så fikk jeg ikke noe vognkort av han forrige eieren, men han sa at jeg kommer til å få det hos biltilsinet.

Stemmer det eller??

Også en annen ting, må jeg ta den på visning hvis den ble avskilta fordi jeg ikke hadde trafikkforsikring.

Jeg trenger bare å betale en bot på 1200kr, så får jeg skiltene tilbake eller hva??????? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke vognkortet. Det som er viktig er å sjekke mopeden i br.reg., og evt. sjekke rammenr. hos pilitiet om den er meldt stjålet. Og selvfølgelig levere melding om eierskifte til biltilsynet. Når du da har ordnet forsikring kan du bestille vognkort og skilt.

Tror du kun trenger å vise mopeden hvis den har blitt avskilta pga. feil/mangler på selve mopeden.

Lenke til kommentar

:):):):)

Du trenger ikke vognkortet. Det som er viktig er å sjekke mopeden i br.reg., og evt. sjekke rammenr. hos pilitiet om den er meldt stjålet. Og selvfølgelig levere melding om eierskifte til biltilsynet. Når du da har ordnet forsikring kan du bestille vognkort og skilt.

Tror du kun trenger å vise mopeden hvis den har blitt avskilta pga. feil/mangler på selve mopeden.

6036365[/snapback]

Takk for hjelpen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...