paali Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) hei! Noen som kan hjelpe meg ! Trenger en bedre skjermkort kjøler!! Er det forresten vanskelig og montere? Har idag et standar : geforce gainwardd 7800 gtx 256 mb skjermkort Noen som har peiling på dette? Endret 3. mai 2006 av paali Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 VF900-Cu Burde vel gjøre den jobben. Lenke til kommentar
paali Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 takk! Vanskelig og montere? Vet du om jeg må først skru ut skjermkort, så bytte vifte på kortet, deretter putte kortet inn igjen? Har idag idl : 40 -45 grader Full work med game: 80 grader! Hvor mye ytelse forskjell tror du denne kan fikse? Eventuel burde jeg skifte ut noe flere vifter i boksen samtidig? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Du må nok ut med skjermkortet ja. Det skal ikke vere så vanskelig å montere, bare følg bruksanvisningen nøye. Endret 3. mai 2006 av Freeky2k Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg fikk nettop en test på at NV Silencer er bedre og lager mindre lyd. Jeg bestiller den i steden. Test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå