Irish Coffee Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har en enkel liten videosnutt som jeg skulle lagt til lyd(avi). Lydene har jeg, men problemet er å få lagt inn lyden med ett eller annet gratisprogram som er forståelig for en som er litt grønn. Håper på hjelp...... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Windows Movie maker er et program som førlger med XP og det er utrolig enkelt å bruke. Det finns masse tutorials på nettet slik at du lærer det kjapt og enkelt, slik som her: http://www.atomiclearning.com/moviemaker2 Jeg anbefaler deg å se litt gjennom disse filmene før du begynner slik at du får en oversikt. Tror du må innstallere Quicktime også. Generelt sett då vil jeg anbefale deg å bruke et litt bedre redigeringsprogram slik som Pinnacle studio eller Adobe Premiere Elements som ligger på rundt 1000,- men det er helst hvis du skal holde på med dette mer enn bare denne ene gangen. Ellers kan du se her for litt mere tutorials: Google+tutorials Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå