melien Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Er det noen som har erfaringer med denne telefonen? Trenger ny og rimelig mobil, og er lei av Nokia. Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hei, Ja jeg kjøpte først en ericsson r 600. Den var det ike t9 skrivesytem på så jeg bytet den. Jeg kjøpte meg så en ericsson t200. Den er jeg svært fornøyd med. Den har stor oppløsning på displayet til å være svart hvitt skjerm. Skjermen er blå og tøff. Den er en veldig bra mobil jeg vil anbefale sterkt. Det er en veldig grei pris på den også til å være en trippelband telefon og gprs. Lenke til kommentar
y_not Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Fullstendig enig med ustabil. Dette er en bra tlf. Har sett litt på telefonen (siden jeg selger den) Og synes den virker veldig tøff. At den har trippelband er og + Og at den har T9 ordbok isteden for eazy-text som R600 har er enda bedre. Hva var det Ericsson tenkte? Eazy text. Fysj! mvh Tony Tuddenham amobil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå