Gå til innhold

Windows Vista ytterligere forsinket?

Anbefalte innlegg

man kan helt sikkert sette opp en tilsvarende liste over fordeler OSX har over vista også-

6078736[/snapback]

Gjør det :)

6078777[/snapback]

Det overlater jeg til noen som bruker OSX på mer jevnlig basis enn meg, poenget mitt er at så og si ingen OS har alt et annet OS har og mer (med mindre de to OSene er etterfølgere av hverandre), det er alltid noen funksjoner som mangler i det ene, og som det andre har.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og håper det blir enda lenger til Vista ser dagens lys :D

6038171[/snapback]

Redd for at Vista skal utkonkurrere OSX?

:tease:

6078471[/snapback]

hehe, nei, men det var bare så fristende å svare på forrige innlegg.

men det er virkelig på tide at det kommer ut snart... innen Vista kommer ut har Ubuntu kommet med ny utgave, Novell med brukergrensesnitt som er relativt likt Windows, Linspire i fri version +++ og jeg tror nok mange jobber ekstra hardt før neste version av Windows!

tror nok GNU/Linux for mye ut av dette!! Samme gjelder OSX! og sikkert mange andre os også!

Tror ikke det kommer til å utkonkurrere Apple, iallefall ikke enda, og iallefall ikke om MS og Apple blir tvunget til å fulge standarer som funker ut-av-boksen på alle os'er, noe som burde vært gjort for lenge! Open-source kommer uansett aldri MS til å utkonkurrere så vi vil nok alltid ha et godt alternativ ;) Om de derimot utkonkurrerer dem hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, Apple er også sleipe.

Akkurat hva er det som er så revolutionerende med Vista forresten? Kjenner noen som sier de ikke kommer til å bytte til Vista og heller bruke XP til de sannsynligvis ender opp med Linux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...