DP Rusher Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ser ut til at det kun blir en versjon tilgjengelig i Europa. Er jo rimelig idiotisk med det prisnivået de har lagt seg på. Når man må opp i langt over 6k for maskinen burde man hatt et billigere alternativ spør du meg, selv om man selvfølgelig får mest for pengene med den dyreste versjonen. Uansett går det laaaang tid før jeg i det hele tatt vurderer å anskaffe meg elendigheten Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) her har vi en liten sak som tyder på at det kan komme til å bli rumble i ps3 kontrolleren, gjenstår å se hva sony velger å gjøre Edit: Wohoo, mitt innlegg nr. 666! Endret 20. mai 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Eg for Sony del håper at det velger å implementere den teknologien de her får servert altså. SÅ høgtydelig kan ikkje Sony vere vel Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ser ut til at det kun blir en versjon tilgjengelig i Europa. Er jo rimelig idiotisk med det prisnivået de har lagt seg på. Når man må opp i langt over 6k for maskinen burde man hatt et billigere alternativ spør du meg, selv om man selvfølgelig får mest for pengene med den dyreste versjonen. Uansett går det laaaang tid før jeg i det hele tatt vurderer å anskaffe meg elendigheten 6138311[/snapback] Tåpelig hvis det bare kommer én versjon til Europa, når prisnivået generelt er høyere her enn i USA. Lenke til kommentar
96akrvi Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Å kaste en xbox 360 er omtrent like lurt som å kjøpe PS3 etter det jeg har hørt :!: 360 skal jo ikke være langt unna PS3! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 jaja..da ryktes det at formula one, motorstorm og heavenly sword ikkje kommer før jul..dette er sakt av ein sony europa sjef.. viss dette stemme så har dei kansje mista ein kunde til..(meg) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ps3 får wireless adapter slik som 360, du får og card reader adapter.. einaste som er non upgradable er hdmi port.. da har vel sony begrensa skadane litt... ps3 info Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Foreslår folk tar livet helt med ro jeg. Til PS3 er ute. Er så ufattelig mye spekulasjoner nå. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) John Carmack (ID Software/3D grafikk guru) kommenterer PS3. Endret 20. mai 2006 av MistaPi Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 jaja..da ryktes det at formula one, motorstorm og heavenly sword ikkje kommer før jul..dette er sakt av ein sony europa sjef.. viss dette stemme så har dei kansje mista ein kunde til..(meg) 6138631[/snapback] hvor har du det fra datoen for lansering ble jo gitt på e3 messen, ikke fått det med deg? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ga eg ikkje dere nettopp en link.. javel..da gjer eg den til dykk ein gong til major titles misses launch...! motorstorm, heavnly sword og formula one komme etter jul.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja det var jo noen solide titler inni der også Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Lanseringstitler: Call of Duty 3Fatal Inertia FIFA 07 Fight Night Round 3 Full Auto 2: Battlelines Madden NFL 07 NBA Live 07 Resistance: Fall of Man Rayman: Raving Rabbids Ridge Racer 7 SongStar Sonic The Hedgehog Tiger Woods PGA Tour 07 Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Tony Hawk's Project 8 Untold Legends: Dark Kingdom Warhawk Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 John Carmack (ID Software/3D grafikk guru) kommenterer PS3. 6139704[/snapback] Har egentlig ikke troen på ID lenger.. Nå fortiden gjør vel Raven alt arbeidet deres, og de bruker en god del Open GL, og skulle ikke ha problemer med å programmere mot Cell. ID er vell nesten bare publishing nå.. (?) Begynner å lure på om fyren er kjøpt å betalt, Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Var det ikke Carmack som 'egenhendig' skrev grafikkmotoren til DOOM III da ? Og han er ikke den eneste som ikke er så begeistret for Cell sin struktur. Så å si at han er kjøpt og betalt er å dra det litt langt tror jeg. Han sitter ikke akuratt å roser XBOX 360 opp i skyene heller da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Muligens 4 spill som frister meg på den lista! COD3 Resistance: Fall of Man Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Warhawk muligens Ikkje så verst liste det der, litt mye sport for min del men :!: Endret 21. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Muligens 4 spill som frister meg på den lista! COD2 Resistance: Fall of Man Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Warhawk muligens Ikkje så verst liste det der, litt mye sport for min del men :!: 6145481[/snapback] Hehe...skal faktisk ha alle de 4 spilla du har nevnt der til lanseringen Men du mente vel COD3 og ikke COD2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Rainbow Six: Vegas blir stort! Gleder meg til å spille det på XBOXEN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Rainbow Six: Vegas blir stort!Gleder meg til å spille det på XBOXEN 6145610[/snapback] Det spillet ser fantastisk ut! Håper bare AI,lyd og gameplay generelt følger med :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå