Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Den vil nok ikke gruse 360 nei.. Tror det blir veldig gjvent..

6069220[/snapback]

 

 

Vet det høres......teit ut... men jeg tror den vil overgå 360 på salg, spesielt med tanke på at det er solgt over 1 mrd spill til PS1 og PS2.

6069296[/snapback]

 

Greit at den kan selge bedre, men gruse 360 vil den ikke gjøre.. Microsoft kommer helt sikkert til å sette ned prisen litt når PS3 kommer, og da har vi en stor prisforskjell.. Det vil ha mye og si..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nintendo vil nok klare seg greit med sin innovative tenkning, og siden folk er såpass konservative er jeg rimelig sikker på at PS3 kommer til å selge i bøtter og spann. Det ville den gjort selv om den hadde vært dårligere enn 360 tror jeg, også på grunn av spilltitlene og bakoverkompatibiliteten. Microsoft tror jeg det spøker mest for i denne sammenheng, selv om de tross alt ligger ganske godt an i løypa.

 

Jeg håper i alle fall at alle 3 konkurrentene gjør det såpass greit at vi kan fortsette å ha 3 konsoller å velge mellom fremover.

Lenke til kommentar
Nintendo vil nok klare seg greit med sin innovative tenkning, og siden folk er såpass konservative er jeg rimelig sikker på at PS3 kommer til å selge i bøtter og spann. Det ville den gjort selv om den hadde vært dårligere enn 360 tror jeg, også på grunn av spilltitlene og bakoverkompatibiliteten. Microsoft tror jeg det spøker mest for i denne sammenheng, selv om de tross alt ligger ganske godt an i løypa.

 

Jeg håper i alle fall at alle 3 konkurrentene gjør det såpass greit at vi kan fortsette å ha 3 konsoller å velge mellom fremover.

6069428[/snapback]

 

Nintendo hersket suverent i to generasjoner (NES- og SNES-generasjonen), og før det var det Atari som hersket. Da PS1 kom var det Sonys hersketid som begynte, nå ser det ut som om det er Microsofts tur.

Lenke til kommentar
Nintendo vil nok klare seg greit med sin innovative tenkning, og siden folk er såpass konservative er jeg rimelig sikker på at PS3 kommer til å selge i bøtter og spann. Det ville den gjort selv om den hadde vært dårligere enn 360 tror jeg, også på grunn av spilltitlene og bakoverkompatibiliteten. Microsoft tror jeg det spøker mest for i denne sammenheng, selv om de tross alt ligger ganske godt an i løypa.

 

Jeg håper i alle fall at alle 3 konkurrentene gjør det såpass greit at vi kan fortsette å ha 3 konsoller å velge mellom fremover.

6069428[/snapback]

 

Nintendo hersket suverent i to generasjoner (NES- og SNES-generasjonen), og før det var det Atari som hersket. Da PS1 kom var det Sonys hersketid som begynte, nå ser det ut som om det er Microsofts tur.

6069462[/snapback]

 

Og MS er de som har økonomi nok til å holde ut..

Lenke til kommentar

Nintendo hersket suverent i to generasjoner (NES- og SNES-generasjonen), og før det var det Atari som hersket. Da PS1 kom var det Sonys hersketid som begynte, nå ser det ut som om det er Microsofts tur.

6069462[/snapback]

 

Kan hende du får rett ved at prisen er med og feller PS3, selv om jeg tviler på det. MS har imidlertid gode muligheter for å gjøre det bedre med 360 enn xbox.

Lenke til kommentar

Nintendo hersket suverent i to generasjoner (NES- og SNES-generasjonen), og før det var det Atari som hersket. Da PS1 kom var det Sonys hersketid som begynte, nå ser det ut som om det er Microsofts tur.

6069462[/snapback]

 

Kan hende du får rett ved at prisen er med og feller PS3, selv om jeg tviler på det. MS har imidlertid gode muligheter for å gjøre det bedre med 360 enn xbox.

6069504[/snapback]

 

Sony er sterkt svekket økonomisk, og tjener kun på Playstation, og flatskjermer. PS3 kommer ikke til å bli noen gullgruve, selv om salget kommer til å bli brukbart. Tror Sony kommer til å fortsette med Playstation i flere generasjoner allikevel, slik som Nintendo har gjort, mtp. at de fremdeles har gode, eksklusive spill.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Den vil nok ikke gruse 360 nei.. Tror det blir veldig gjvent..

6069220[/snapback]

 

 

Vet det høres......teit ut... men jeg tror den vil overgå 360 på salg, spesielt med tanke på at det er solgt over 1 mrd spill til PS1 og PS2.

6069296[/snapback]

 

Men blir di som allerede har PS2 spill å bruke disse på den nye PS3 (Uten Rumble).

:p

Lenke til kommentar
Sony er sterkt svekket økonomisk, og tjener kun på Playstation, og flatskjermer. PS3 kommer ikke til å bli noen gullgruve, selv om salget kommer til å bli brukbart. Tror Sony kommer til å fortsette med Playstation i flere generasjoner allikevel, slik som Nintendo har gjort, mtp. at de fremdeles har gode, eksklusive spill.

6069523[/snapback]

 

Ja, på sikt er det klart at saken stiller seg anderledes. Det er økonomisk krevende å produsere konsoller når markedet er såpass presset. MS har satt seg som mål at 360 skal begynne å bli lønnsom først om et par - tre år. Så det er mulig vi får et skifte, men jeg tror bare vi vil komme til å se begynnelsen på det med denne generasjonen konsoller.

 

Edit: Men hva jeg/vi tror er irrelevant. Blir spennende å følge med i novermber og tiden etter.

Endret av _Astron_
Lenke til kommentar
Sony er sterkt svekket økonomisk, og tjener kun på Playstation, og flatskjermer.

6069523[/snapback]

 

Sterk påstand. Finnes det en link på at flatskjermer og PS er det eneste de tjener penger på? Mtk på hvor svært Sony-konsernet er, tviler jeg på det.

6069605[/snapback]

 

At Sony sliter økonomisk har vært kjent i flere måneder. Har lest flere steder at de kun tjener på Playstation, og har også hørt at de tjener å flatskjermer.

Lenke til kommentar

Jeg vet at de sliter økonomisk, noe de fleste store konsern gjør hele tiden i en eller annen avdeling, men forklaringen er bare for enkel. Kanskje noen av filmselskapene deres gjør penger? Vet ikke.

 

At de legger mye vekt at PS3 skal generere sinnsyke summer vil jeg tro, men at Sony sin fremtid hviler på dette tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke PS3 kommer til å selge i bøtter å spann. PS2 har solgt så utrolig bra pga maskinen er veldig billig og det finnes voldsomt mye spill.

 

Men nå kommer Sony nesten 1år etter Microsoft med en maskin som koster 4000,- for den minste i motsetning til 2295,- for den minste versjonen av Xbox360.

 

Fjerning av dual schock og et desperat forsøk på å ha noe som Wii har vil folk flest se på som meget desperat og dårlig.

Lenke til kommentar

haha,den var morsom espent, har så mange kompiser som skryter av at PS3 blir så overlegent alt annet med sine 3 nettverksporter, usbporter osv osv. Gleder meg til de ser det^^ ikke at jeg ikke tror at PS3 blir bra, men det viser seg i allefall at ikke alt de sier er sant=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...