glx-rider Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Sony's Phil Harrison even went so far as to tell us that "rumble was last generation, movement is this generation." Javel.. Risting er ut tydeligvis.. Sony er guder. tror de... Håper det skjer noe oppløftende med Ps3 snart.. Hadde faktisk gleda meg til den, snart er det ikke så mye å glede seg til jo.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Tror Sony flopper i denne generasjonen.. For høy pris, for lite nytenking, ikke noe mer imponerendes grafikk enn 360, en ''ny'' kontroll som såg dagens lys i 97 (?) med en teknologi som ble brukt i 2000.. Nei uff.. Edit: De kommer sikkert til å selge vekk alt på lanseringsdagen, men jeg tror d stopper opp etter d.. Endret 9. mai 2006 av Prebo Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ah.. vet ikke jeg .. de selger nok bra.. De har et bra rykte, og mange som kommer til å kjøpe bare for at det er ps3.. Men for oss som følger med på sånt så er skuffelsen stor.. Se på hva de lovet og hva vi får.. Fjerner stadig ting jo. Egentlig ikke noe overraskelse.. Var det samme når vi ventet på ps2 og leste om den i alle spillmagaziner, og enda klarer ikke ps2 og vise det de lovet da.. (i fmv videoer så, men det blir jo ikke det samme...) Men blir likevel litt lei meg.. Hadde ikke gjort noe om de hadde gjennomført noe helt likt det de lovte! Skikkelig Next gen var det ikke det vi skulle få.. ? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dårlig med begrunnelse av "FOURTH DIMENSION!" begrepet de tidligere har nevnt... men de sparer kanskje det til senere i E3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Elendig til de grader å fjerne rumble-funksjonen. Ka faen er det de tenker med Allvorlig talt. Sett seg ned med eit bilspel i dag, eller eit fps for den aks skyld, deaktiver rumble-funksjonen. Det føles utrolig tamt. Stor nedtur Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Aiii.. Det blir å kjøpe 360 igjen.. PS3 pengene bruker jeg på hd-tv eller ny pc.. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pussig valg å fjerne rumble-feature, hvis dette faktisk er tilfelle. Hvorfor fjerne noe som funker? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg er en super ps2 tilhenger, men ærlig talt.. Skuffa jeg også.. Det ble som jeg frykta.. Men skal ha den da... men like greit å skaffe seg en xbox360 (som funker) nå. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pussig valg å fjerne rumble-feature, hvis dette faktisk er tilfelle. Hvorfor fjerne noe som funker? 6068989[/snapback] Fordi de ble saksøkt og tapte. Dermed måtte de fjerne dette fra alle kontrollene sine. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pussig valg å fjerne rumble-feature, hvis dette faktisk er tilfelle. Hvorfor fjerne noe som funker? 6068989[/snapback] Fordi de ble saksøkt og tapte. Dermed måtte de fjerne dette fra alle kontrollene sine. 6068996[/snapback] Trodde kanskje den "sensoren" inni der ville ha vanskligheter med kontrollen jeg siden den vibererte når du skulle bevege den.... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Pussig valg å fjerne rumble-feature, hvis dette faktisk er tilfelle. Hvorfor fjerne noe som funker? 6068989[/snapback] Fordi de ble saksøkt og tapte. Dermed måtte de fjerne dette fra alle kontrollene sine. 6068996[/snapback] Dette visste jeg ikke. Har du noen referanse? Hadde vært interessant å lese bakgrunnen for dette. Må være MS som eier dette da, siden de fremdeles har rumble-funksjon på 360? Endret 9. mai 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Konsollen komer ikke til å bli noen fiasko, men kommer til å henge etter 360 på salgsstatistikken. Sony har allerede et stramt budsjett, og PS3 kommer ikke akkurat til å bli noen livredder. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Eg sitter å nynner på NOFX låta, The Moron Brothers av ein eller annen grunn Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Tror MS gnir seg litt i hendene nå. De trenger jo strengt tatt ikke sette ned prisen noe særlig til jul, siden de allerede er under PS3s prisnivå ved launch. Endret 9. mai 2006 av thomanil Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette visste jeg ikke. Har du noen referanse? Hadde vært interessant å lese bakgrunnen for dette. Må være MS som eier dette da, siden de fremdeles har rumble-funksjon på 360? 6069007[/snapback] Immersion (de som har force feedback tror jeg) saksøkte MS og Sony, MS kom til enighet med selskapet, mens Sony valgte å gå til retten og tapte. Mener også at MS kjøpte opp deler av Immersion etterpå. Står litt om det her: http://arstechnica.com/news.ars/post/20060313-6366.html Ellers er det bare å søke på google etter: Sony lawsuit Immersion Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Var ikke "the fourth dimension" noe de også brukte i markedsføringen av PS2 ? Jeg synes å huske noen reklamer som gikk på tv, i tegneseriestil, med en ulv og en rund planet, og som sa "welcome to the fourth dimension". Det var ikke for lenge etter ps2 lanseringen da.... Endret 9. mai 2006 av Eddie81 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg tror PS3 vil gruse 360 når det gjelder salgstall. Titall millioner venter på denne konsollen og disse vil handle denne så fort som mulig. Husk på at dersom noen av disse kjøper seg en 360 kan de ikke pakke bort forrige generasjon (PS2) siden denne må brukes til PS2-spill Men samma det. Så langt bytter jeg ikke ut 360`en. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Den vil nok ikke gruse 360 nei.. Tror det blir veldig gjvent.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Den vil nok ikke gruse 360 nei.. Tror det blir veldig gjvent.. 6069220[/snapback] Spørs hvor mye MS greier å produsere før PS3 lanseres og hvor mye (eller lite) Sony greier å produsere til launch. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Den vil nok ikke gruse 360 nei.. Tror det blir veldig gjvent.. 6069220[/snapback] Vet det høres......teit ut... men jeg tror den vil overgå 360 på salg, spesielt med tanke på at det er solgt over 1 mrd spill til PS1 og PS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå