Gå til innhold

Battlefield 1942 - Hvor er ubåten og bombeflyet?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg spilt BF 1942 i et par dager, har vært igjennom alle brettene, men har ikke kommet meg online enda. (Venter på adsl hjemme). Men en ting jeg ikke fatter, er: Hvor finner man den %&**¤# ubåten? jeg er ganske sikker på at jeg prøvd alle spawne punktene på brettene med hav, men finner den ikke. Kan noen vennligst fortelle meg hvilke brett den er på, og gjerne hvor på brettet. (Har kjørt rundt og letet med diverse kanon og landingsbåter.)

Jeg finner heller ikke B-17 bombeflyet, som også skal være her. Hvilket brett finnes denne på? Finner bare jagerfly.

Som dere kanskje skjønner, har jeg lyst på litt erfaring med disse kjøretøyene før jeg kommer meg online og den virkelige krigingen begynner.

 

-Q

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... husker ikke hva bretta heter, men et av bretta kan du bl.a. spawne på et hangarskip, nær en C formet øy(etter hva jeg husker), om du er allies. Her kan du ihvertfall også spawne på ubåten(kan være fler, husker ikke :smile: ). Bombeflyet er ihvertfall på et sand-brett, husker jeg. Sitter ikke på min egen maskin nå, så jeg bare håper det lille her hjalp deg... :smile:

Lenke til kommentar

Er ubåten slik at den ikke vises som en blå dings på radaren når en alliert styrer den, slik som hangarskipet og destroyeren? Jeg har ikke funnet noe ensomt spawn punkt, og jeg ser den ikke på radaren, så det kan tenkes at en av mine har den og kjører den langt f#¤% i vold. (Det er det eneste som er skikkelig irriterende med dette spillet er AI'n, de tar kjøretyene og veler rundt uten mål og mening). Men men, nå er det ikke lenge til jeg slipper ut av single player og inn i online-krigen, så da slipper jeg det, :smile:

-Q

Lenke til kommentar

Ja, jeg har funnet både ubåten og bombeflyet nå. Har endelig kommet meg online, og Gud hvor det var himmelsk. Ikke mere ranglete AI-medspillere med lua på snei, men ekte mennesker som faktisk vet hva de driver med. Så nå har jeg tilogmed vært på tur med bombeflyet og begge MG-båsens fyllt opp. Er deilig å strafe fiendens infanteri på den måten.

-Q

Lenke til kommentar

Bombeflyet finnes på følgende brett: Market Garden, Gazala, El Alamein, Bocage. Tror at det var de ja.

 

Ubåten finner du på Guadalcanal, og Midway.

 

Det ultimate våpen er uansett SBD-bomberen. Gi meg en slik og fienden skal få blø... 5-6 kills med ei velplassert bombe i et spawnpoint er moro! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...