larulst Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Innehar et Nikon D50, veldig fronøyd. Men det er en ting som har gått galt nå 2ganger, og det er minnebrikken som jeg kjøpte med kameraet. IKKE bruk brikke fra "MEMORY CORP" Har skiftet 2ganger og begge gangene så kommer ikke bildene på brikken. De blir enten forskyvet i kantene, eller bare halve bilde kommer med. Blir også noe kluss med fargene. Etter at jeg gikk over til annen brikke type, løste hele greia seg. Noen flere som har hatt samme feilen.?? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det hørtes da svært merkelig ut. Om minnebrikken faktisk ødelegger bildene er det noe alvorlig galt. Håper du krevde å få pengene igjen, for dette er helt elendig. Du har fått et defekt produkt. Kan trygt anbefale Sandisk, av egen erfaring. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Sikker på at det er brikker det er noe galt med? Hvordan overfører du bildene? Selv får jeg slike bilder om jeg bruker en dårlig kabel til å overføre bildene. (Har flere like kabler, tok feil en gang) Bildene ble halve, fulle av forstyrrelser osv osv. Lenke til kommentar
larulst Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg overfører ved kortleser i laptoppen min. Men når jeg bruker annen brikke (annen fabrikant) går alt greit. Har prøvd å formatere brikka flere ganger, men det blir ikke bedre. Har vært å snakket med de i butikken. Får ny brikke, av annen fabrikkmerke. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ok, da så. Fint at dem i butikken er villig til å gi tilbake et annet merke:) Skjedde også med meg en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå