Getaway in AA Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har xp home edition, og ønsker en litt kulere layot, utsene på windows en ka jeg ha nå. Lurer på hvor jeg kan få tak i det hen? Bør være litt praktisk og helst i 3D. Vært supert om det var noe biler o.l på den Lenke til kommentar
Hawk3n Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du kan jo ta en titt på denne linken her: desktopsidebar.com Vet ikke om det var noe sånn du tenkte på men... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=175413 Slå deg laus. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 på en måte. Men jeg er dårlig til å lage selv, så tenkte jeg kunne laste ne en ferdi laga mm f.eks klokke, mer praktiskr menyfunksjonrt osv Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Du har jo denne saken her da du finner i tilleg mange greier på her Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Takker. Har holdt litt på me xp nå, så tok bare i slik xbox versjon. Syns det ble litt tøft. Og det ekornet i istid som oppstartlogo. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 http://osx.portraitofakite.com/ Apple OSX Theme. Funker knall. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Takker my Lord Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Den funka ikke ;( Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 last ned stylexp på www.tgtsoft.com også finner du themes du kan laste ned på www.themexp.com... funker hos meg Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Akkurat det jeg har gjort Den jeg bruker nå, men det var slik at den kun varer i 30 dager, så du finner enn annen løsning vis du søker etter themexp på www.freeserials.com, tror den trial du laster ne er Versjon 3,18. Det finns veldig mange versjoner av den. Mye bra, MEN, er det noen plass der man kan laste den slik desktops som viser klokke temp og alt sånn. V Vis dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå