Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen henger i fpsspill

Anbefalte innlegg

Pcen min henger seg ofte i counter-strike, dvs at skjermbilde fortsatt er der (figuren jeg er eller ser på går opp og ned akkurat som om man pinger ut fra serveren), mens alt annet stopper opp (kan ikke gå i windows eller noe). Hele pcen klikker, kan ikke gjøre noe bortsett fra å se på at jeg "pinger" ut. Har også hendt at det kommer opp "VPU recover", slik at jeg må restarte og mekke skrivebordsettings på nytt igjen (oppløsning osv). Har hatt dette før et par ganger, men det har gått bort etter hvert.

Forslag til problem og løsning tas med åpne og desperate armer;P

HJELP!<3

Har forsovidt en amd2500+, ati9800pro, 512twinmoslol, og xp pro up and running. Har nyeste catalystdriveren til atikortet. Har også søkt etter virus uten funn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pcen min henger seg ofte i counter-strike, dvs at skjermbilde fortsatt er der (figuren jeg er eller ser på går opp og ned akkurat som om man pinger ut fra serveren), mens alt annet stopper opp (kan ikke gå i windows eller noe). Hele pcen klikker, kan ikke gjøre noe bortsett fra å se på at jeg "pinger" ut. Har også hendt at det kommer opp "VPU recover", slik at jeg må restarte og mekke skrivebordsettings på nytt igjen (oppløsning osv). Har hatt dette før et par ganger, men det har gått bort etter hvert.

Forslag til problem og løsning tas med åpne og desperate armer;P

HJELP!<3

Har forsovidt en amd2500+, ati9800pro, 512twinmoslol, og xp pro up and running. Har nyeste catalystdriveren til atikortet. Har også søkt etter virus uten funn.

6031373[/snapback]

På tide å skru opp PCen og sjekke vifta på 3d kortet. Kontroller at den fortsatt går rundt og at den ikke er smekkfull av støv. Høyre klikk på skrivebordet -> velg egenskaper -> instillinger -> avansert -> finn rett ATI fane og ta bort haken i VPU recover.

Endret av tyan
Lenke til kommentar
Hei!

Skjer dette bare i CS?

Hilsen,

efikkan.

6037577[/snapback]

Gjør nok det. Har ikke prøvd i noen andre spill, men har bytta til mitt gamle skjermkort nå, funker fint. Men hadde vært fint å fått fiksa det andre også da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...