B|ACKEAGLE Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Kjøpte for kort tid sidan nytt hovudekort med integrert lydkort. Men eg har eit godt lydkort frå før, og vil nytte dette på pc'n no. Har høyrt at det berre er å koble ut ein "jumper", men er litt usikker... Noken som kan med dette??? Det er eit MSI hovudkort... Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det skal gå å bare disable den i BIOS. Disable Audio eller noe sånt på Advanced, tror jeg :smile: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 DA JEG SATT INN NYTT LYDKORT FOR DET GAMLE YAMAHA-ON-BOARD LYDEN VAR SÅ DÅRLIG JUSTERTE JEG IKKE EN ENESTE JUMPER ELLER VAR I BIOS :wink: MEN STREVA LITT MED OG FÅ LYD PÅ DET NYE SB LIVE! 5.1 dET LØSTE SEG GREIT JEG MÅTTE BARE STILLE OM LYD INN OG UT GANGER I ET GRATIS MP3, CD, BRENNEPROGRAM! LOZER :smile: SOM BRUKER SB LIVE! 5.1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 LOZER Om du kan la være å bruke store bokstaver, Eg hører veldig bra så du behøver ikke å rope. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå