Skogslik Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Eg måtte instalere windows på ny i dag og da ble alt på c discen slettet. Der låg jo save filene til Oblivion, er di borte for altid nå? må eg begynne HELT på ny? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du kan jo prøve å bruke ett program til å gjenopprette filer. Se på download.com og se om du kanskje finner noe der. Filer blir ikke ordentlig slettet før dem blir skrevet over så er du heldig kan du kanskje finne igjen noen av savingene dine Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Om du lar være å bruke PCen inntil du får tak i et file recovery program, bør det være en god sjanse for at du kan redde de (og andre) filer. Jeg fant nettopp et freeware program kalt "PC Inspector", som skal kunne redde filer som er slettet fra harddisken. Koble den til en annen PC og kjør programmet derfra, så skal du se det ordner seg. Programmet er som sagt gratis, hvilket er veldig bra da slik programvare gjerne koster en formue. Lykke til uansett. Eller kanskje jeg bør si.. "break a leg" Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 du får dem ikke tilbake med noen recovery program, når Oblivion Avinstaleres så sletter den alle spor etter seg, ville bare ha begynt på nytt hvis jeg var deg, skjedde noe av det samme med en av save filene mine. avinstalerte du programmene før du instalerte windows på nytt? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det høres ut for meg som at Oblivion ikke ble avinnstallert, men ganske enkelt slettet via formattering av partisjonen. Derfor tror jeg filene fremdeles ligger der. Hvis filene faktisk ble slettet, kan du som en siste løsning sjekke The Elder Scrolls Source for Save games filer: Link. Endret 3. mai 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg kom over denne på PC world. Der står det om gjenopprettning av filer. Håper det kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 ikkebry deg om å gjennopprette filer, det er bare et digert helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå