les_paul92 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 har vært uheldig nesten all dataen på harddisken er borte inkl windows. kan jeg sette hd'en inn i en annen maskin og så bruke et program som gjennopretter tapt data? noen som har noen bra program? evt andre ting? det er noen få filer igjen på disken! Hjelp plizz! På forhånd takk!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Ja det er fullt mulig å koble til disken i en annen pc. Søk i google etter et gjenopprettingsprogram. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 men det er sikkert sånn med gjenopprettingsprogram som med andre program at noen er bedre enn andre! Noen som har noen eksempel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Søk etter GetDataBack for NTFS/FAT32. Ved hjelp av det fikk jeg tilbake alle filene mine fra min "slettede" harddisk. Annbefales! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Spinrite er en legende fra 80- og 90-tallet. Vet det enda blir utviklet til XP. Lenke til kommentar
ZeldaX Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det beste du kan gjøre er å laste ned Hiren's boot-cd, der finner du alt av verktøy du noen gang kan ha bruk for, inkludert recovery-programmer for tapte data! Z Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Søk etter GetDataBack for NTFS/FAT32. Ved hjelp av det fikk jeg tilbake alle filene mine fra min "slettede" harddisk. Annbefales! 6034530[/snapback] Av personlig erfaring, anbefales! Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 hmm, kanskje dette du leter etter..er ikke helt sikker men sjekk denne siden http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...F390E15D9FCBC5A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå