Gå til innhold

danmark på fredag, 15 eller 16årsgrense på cider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
16 år aldersgrense. :)

6031131[/snapback]

De sjekka i hvertfall ikke legg der jeg var, så du får sansynligvis kjøpt som 14-15 åring og. Bare du ikke ser helt "barn" ut :p

Edit: SKal dere kjøpe på utested eller på butikk? Vi var ikke på noe utested, da jeg ikke tok sjangsen på å bli hivd ut om han fant ut jeg var 15. :hrm: På butikken går det i hvertfall greit.

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
[Edit: SKal dere kjøpe på utested eller på butikk? Vi var ikke på noe utested, da jeg ikke tok sjangsen på å bli hivd ut om han fant ut jeg var 15. :hrm: På butikken går det i hvertfall greit.

6031143[/snapback]

Butikk sef, har jo ikke så_lang tid på oss :p

Lenke til kommentar
[Edit: SKal dere kjøpe på utested eller på butikk? Vi var ikke på noe utested, da jeg ikke tok sjangsen på å bli hivd ut om han fant ut jeg var 15. :hrm: På butikken går det i hvertfall greit.

6031143[/snapback]

6031165[/snapback]

Da skal det gå greit. Uansett så kan vel du betale for han, om det skulle bli noe stress med legg? Du er jo 16 ;)

Lenke til kommentar

6031143[/snapback]

6031165[/snapback]

Da skal det gå greit. Uansett så kan vel du betale for han, om det skulle bli noe stress med legg? Du er jo 16 ;)

6031183[/snapback]

Jess, og digg er det :D

EDIT: takk for svar :thumbup:

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk

du kan kjøpe sprit som 16 år i danmark. De selger helflasker på 7/11, døgnet rundt! :roll:

Lenke til kommentar
du kan kjøpe sprit som 16 år i danmark. De selger helflasker på 7/11, døgnet rundt!  :roll:

6031405[/snapback]

Sprit er ikke noe godt, eneste er beylies, men det er ikka akkurat sprit :p

6031414[/snapback]

Sprit er godt! Absolut Vodka :love: Det "kiler" i halsen.. :p Hihi!

Hadde ikke jeg hatt med halve slekta på far-sia i påsken, bare tanta mi så hadde jeg kost meg skikkelig på båten :fun:

reiser ikke alene.. er med far hans

edit: dette er en smule hemmelig

6031553[/snapback]

Jeg tviler litt på at noen faren hans kjenner/faren hans sitter på forumet og leser sånt^^ Dere får ha det morro!

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...