sebergh Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 heissan jeg skal kjøpe meg ny mobil.. jeg trenger telefonen til jobb/skole, mp3, bilder, bra kalender +++ har sett på nokia 6280 og SE w800.. hvilken av disse ville dere anbefalt å kjøpe? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Skriver bare opp det jeg kom på i farten. Har 6280 selv og er veldig godt fornøyd. Nokia 6280: + Rå skjerm VGA (640*480) oppløsning på video Aktiv ventemodus (kalendernotater etc) på "forsiden". Kjappe menyer W800 + Bedre kamera (uten at jeg har erfaring med det) Bedre mp3-spiller Lenke til kommentar
madze Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nokiaen har hatt en del problemer vet jeg.. har 4 kompiser som alle har måtte bytte telefon opp til flere ganger. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nokiaen har hatt en del problemer vet jeg.. har 4 kompiser som alle har måtte bytte telefon opp til flere ganger. 6032748[/snapback] Ja, i Nederland ble det trukket et antall fra markedet bl.a synes jeg å huske. Men det spørs hva som er viktig for deg, Nokia har både større og bedre skjerm, som er veldig viktig syns jeg, meny systemet er kraftig forbedret mht at det er det nye series 40 også. SE W800 har bedre kamera, still bilder, og bedre Mp3 spiller/lyd. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå