OV-103 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg bruker 7800GTX skjermkort. Er det mulig å sette "AA", "AF", "Image settings" og "Vertical sync" automatisk? Det må kunne gjøres uten at bruker trenger å gjøre noe etter at kommandoen er kjørt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Dette skal da være mulig i instillingene for skjemkortet. Prøv å høyreklikke på skrivebordet/desktop og velg egenskaper/properties, og let litt der under Instillinger/Settings (event. egne arkfaner for nVidia). Er lenge siden jeg hadde nVidia, så jeg kan ikke guide deg helt til mål Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Vet at det er mulig å gjøre det inne i egenskapene for skjermkortet. Men jeg er ute etter en måte å gjøre det fra en kommando, sånn at jeg ikke trenger mus. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis du bare trenger å sette det opp 1 gang, uten mus, er det jo mulig å komme seg inn i samme skjermbilde og navigere der uten mus. Men da må du gå via Start->Kontrollpanel->Skjem og bruke tab flittig. Om du trenger å ha muligheten til å endre dette enkelt fra kommandlinjenen er jeg usikker på hvordan du skal få det til, men du kan alltids lete litt på nVidias hjelpforum Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Det jeg skal bruke det til er oppgradering av drivere på over 30 maskiner. Men skal ta en titt på nvidia sitt forum. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå