~~Undertaker~~ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det noen som vet om de har 18-års aldersgrense på den konserten 6.juni? Eller hvilket som helst aldersgrense for å si det sånt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 regner med at det er 18 års aldersgrense... Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Er det sånt rimelig sikkert at det blir det? Pleier det å være 18års grense på konserter i Koenig? Det avhenger vel av musikktypen, men jeg regnte med at Rolling Stones e litt classic rock og ikke Punk/Heavy Metal slik at man finner mange saikoer. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det avhenger vel mer om det blir servert alkohol? Edit: Jeg tror at det er fri aldersgrense på konserten i Bergen. Endret 3. mai 2006 av Superior Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tror du finner minst like mange "saikoer" på Stones-konsert som på en hvilken som helst annen slik begivenhet. Kanskje en smule flere, siden klientellet her i høy grad består av middelaldrende, selvgode menn som ikke lar seg pille på nesen. Aldersgrensen avgjøres uansett ikke i det hele tatt av typen musikk, men av typen servering. Det er overveiende sannsynlig at det vil serveres øl under dette arrangementet, og så vidt jeg husker fra Sabbath-konserten i fjor på samme sted var det ingen avlukker for å holde mindreårige unna alkoholen. Derfor er det nok 18 års-grense på dette arrangementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå