Nonsens Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Pressemelding fra MS: London, 2nd May, 2006 - For the first time ever, Xbox brings E3 – the biggest video game event of the year – to the people, by inviting the world to engage in the full Xbox Live experience free for an entire week. From 8th May at 08:01 GMT until Monday 15th May at 07:59 GMT, connected gamers can access the best of E3 content, including the first-ever Gears of War high-definition game trailer on Xbox Live Marketplace, the playable demo of Capcom’s Lost Planet: Extreme Condition, and Game with Fame multiplayer sessions live from the floor with celebrities like Dave Navarro (Panic Channel), Method Man and Jenny McCarthy. During E3 week, Xbox 360 fans will be able to download game demos and trailers from the hottest E3 titles and experience them in high definition. Over 60 pieces of new downloadable content will be available to gamers this week including: Playable game demos and/or trailers from highly anticipated titles like: Test Drive: Unlimited (Atari) Moto GP™ ’06 (THQ) Crackdown (Microsoft Game Studios) Dead or Alive® : Xtreme 2 (Tecmo) The Lord of the Rings ™, The Battle for Middle Earth™ II (EA Los Angeles) Lost Planet: Extreme Condition (Capcom) Sonic the Hedgehog (Sega) Splinter Cell: Double Agent ™ (Ubisoft) Viva Piñata (Microsoft Game Studios) Plus a flood of HD trailers from games that have yet to be announced Call of Duty®2 – New Multiplayer Map Packs (Activision) The release of UNO on Xbox Live Arcade Game with Fame celebrity gaming sessions with stars like Jenny McCarthy, Method Man and Panic Channel (Featuring Dave Navarro, Stephen Perkins, Chris Chaney and Steve Isaacs). Play and Win contests with the latest Xbox 360 and Xbox Live Arcade titles Exclusive high-definition blockbuster movie trailer downloads Limited edition E3 Gamerpics and Themes A Backstage Pass to see developers preparing for E3 Her er det bare å sette seg tilbake og nyte en hel uke til ende Endret 2. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 De kommer til å gjøre hva de kan for å få oppmerksomheten vekk fra PS3. Spørs om det holder da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Test Drive: Unlimited (Atari)Moto GP™ ’06 (THQ) Crackdown (Microsoft Game Studios) Dead or Alive® : Xtreme 2 (Tecmo) The Lord of the Rings ™, The Battle for Middle Earth™ II (EA Los Angeles) Lost Planet: Extreme Condition (Capcom) Sonic the Hedgehog (Sega) Splinter Cell: Double Agent ™ (Ubisoft) Viva Piñata (Microsoft Game Studios) Plus a flood of HD trailers from games that have yet to be announced Call of Duty®2 – New Multiplayer Map Packs (Activision) The release of UNO on Xbox Live Arcade Game with Fame celebrity gaming sessions with stars like Jenny McCarthy, Method Man and Panic Channel (Featuring Dave Navarro, Stephen Perkins, Chris Chaney and Steve Isaacs). Play and Win contests with the latest Xbox 360 and Xbox Live Arcade titles Exclusive high-definition blockbuster movie trailer downloads Limited edition E3 Gamerpics and Themes A Backstage Pass to see developers preparing for E3 6030667[/snapback] Holder med disse for min del. Splinter Cell DA er det jeg ser aller mest fram til å spille! Fin overraskelse må jeg si. Setter en lite trøst på at vi må vente til september. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) De kommer til å gjøre hva de kan for å få oppmerksomheten vekk fra PS3. Spørs om det holder da 6030683[/snapback] For all del; ikke la deg begeistre av det revolusjonerende i at dette er første gang man får demoer og trailere fra E3 rett hjem i stua på en konsoll; kanskje tilogmed kun få minutter etter at de offisielt vises frem for pressen. En bra service til dem som allerede har en Xbox 360 Endret 2. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Helt genialt. Live er virkelig noe de har fått til bra synes jeg. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Fant litt mer info her http://www.ztgamedomain.com/?rid=2337 Blant annet: European football fans getting a boost from adidas As well as bringing E3 right into their homes, football loving Xbox 360 owners in Europe can also take advantage of the Xbox Live Football Free-For-All, sponsored by adidas, taking place at the same time. This is a week-long schedule of activities on Xbox Live that celebrates all things football in a non-stop, connected world – gamers in European countries should check out www.Xbox.com for more details. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Menne utifra den lista,ka er demoer og ka er trailers? Datt nesten a stolen når eg såg at Test Drive stå oppført. Men kan jo godt vere en trailer for alt vi veit. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Lost Planet er vel offisielt bekreftet at det kommer demo den 9.mai. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Moto GP skulle vel komme 5.mai om eg ikkje tar heilt feil Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tenk om det hadde kommet en demo av Double Agent a Da hadde jeg vært i himmelen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 En Halo 3-trailer er vel også veldig sannsynlig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tror ikke på en GOW-demo siden det så lenge til spillet kommer, men håpr jo. Moto GP, Splinter Cell og Test Drive har jeg mer tro på som demoer. Også hadde jeg gjerne sett at et skikkelig rally-spill ble presentert på E3. Kjenner at jeg trenger rally i next-gen nå. Og med tanke på at Sony sikker kommer med WRC4 eller noe, bør MS lansere/anonnsere noe snart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 GOW demoen avr bare en ønse tenkning fra min side. Men uansett så har eg ventet på Moto GP demo ganske lenge no,så den gleder eg meg til. Extreme Conditions kan også bli litt morsomt. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 De kommer til å gjøre hva de kan for å få oppmerksomheten vekk fra PS3. Spørs om det holder da 6030683[/snapback] PS3 får nok uansett veldig oppmerksomhet på E3. Vær du sikker. Men, jeg ser det med litt andre øyne jeg da, Avanore... at Xbox Live tjenesten til 360 faktisk "leverer". Og at eksiterende fornøyde kunder blir enda mere fornøyde kunder. For jeg er usikker på om den "jevne mann i gata", som ikke allerede har Xbox 360, merker noe til dette som gjør at det fjerner noe av hans eventuelle interesse for PS3. Personlig tror jeg likevel det blir mest trailers og ikke så mange playable demos. Men jeg har ikke lest teksten nøye nok ennå. Dr Peedee Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Mener at det har vært snakk om at Live Gold skulle være gratis i løpet av e3. Ifølge dette ser det ut som om vi som bor i europa ikke får dette.. Noen andre som føler seg snytt? Endret 5. mai 2006 av Quidam Dai Shan Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Opprett en US konto --> Problem solved Menne ja, det er litt kjedelig å bli satt til sides heile tiden Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Noen andre som føler seg snytt? 6045330[/snapback] Snytt fordi Verizon (bredbåndsleverandør) som sponser den amerikanske gratis live-uken ikke har lyst til å betale for Europa hvor de ikke har noe marked? Nei, kan ikke si at jeg føler meg snytt akkurat. Forøvrig så sponser Adidas oss europeere på samme måte som Verizon gjør i USA, så hvis en ukes gratis online er viktig for deg så får du nok det her og. Uansett så ville nok alt E3-materialet vært gratis for alle - helt uavhengig av om man har Gold eller Silver-medlemsskap. Endret 5. mai 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 De kommer til å gjøre hva de kan for å få oppmerksomheten vekk fra PS3. Spørs om det holder daDersom de har en liten teaser trailer for Halo 3, så vil det gjør en ganske god jobb iallefall - men det skal jo ganske mye til for å klare å overgå pressekonferansen til Sony, da svært mange venter på Playstation 3.Uansett gleder jeg meg stort over at Microsoft gir ut masse flott E3-materiale på Live Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Eg tror uansett dette blir tidenes E3-messe for min del, dette blir elskbart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå