Gå til innhold

Vente med å kjøpe LCD-skjerm? Prisen faller fort?

Anbefalte innlegg

Hei:) Vurderer å kjøpe lcd skjerm med DVI, men samtidlig faller prisen på disse skjermene ganske mye(?), hvis jeg venter ca ett år? Noen som vet ca hvor stor forsjkell i pris det blir (på helst 20¨,eller mer) fra å kjøpe nå til ca1 år. Fristelsen på 20¨ LCD :dribble: Værdt å vente?

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei:) Vurderer å kjøpe lcd skjerm med DVI, men samtidlig faller prisen på disse skjermene ganske mye(?), hvis jeg venter ca ett år? Noen som vet ca hvor stor forsjkell i pris det blir (på helst 20¨,eller mer) fra å kjøpe nå  til ca1 år.  Fristelsen på  20¨ LCD  :dribble: Værdt å vente?

takker for alle svar

6030649[/snapback]

Laveste pris på en skjerm jeg har på kortlista mi falt med 500+ kroner siden i går, så ja... Prisene faller fort. Kanskje ikke så fort hver dag.

Det tok ikke lang tid fra billigste 19" var på 3000 til den passerte 2000, og tilsvarende _kan_ hende med 20" i løpet av neste år.

Spørsmålet er om du

1) Vil kjøpe den aller billigste skjermen, som ikke kan måle seg med hva du får for samme sum neste år, eller

2) Vil kjøpe en god skjerm, som fortsatt er god inntil du har råd til en 24" skjerm.

Hvis du ser på de aller billigste skjermene, vil jeg råde deg til å vente. Forutsatt at du har et akseptabelt alternativ i dag, da.

.tommyb

Lenke til kommentar

Det kommer alltid noe nytt - prisene faller hele tida.

(Raskere responstid, større til samme / lavere pris etc...)

Dersom du skal vente og vente, får du aldri kjøpt noe :)

Blir vel som med det meste man kjøper av elektronikk. I det du bærer det ut av butikken, faller prisen med x %...

Lenke til kommentar
Hei:) Vurderer å kjøpe lcd skjerm med DVI, men samtidlig faller prisen på disse skjermene ganske mye(?), hvis jeg venter ca ett år? Noen som vet ca hvor stor forsjkell i pris det blir (på helst 20¨,eller mer) fra å kjøpe nå  til ca1 år.  Fristelsen på  20¨ LCD  :dribble: Værdt å vente?

takker for alle svar

6030649[/snapback]

Laveste pris på en skjerm jeg har på kortlista mi falt med 500+ kroner siden i går, så ja... Prisene faller fort. Kanskje ikke så fort hver dag.

Det tok ikke lang tid fra billigste 19" var på 3000 til den passerte 2000, og tilsvarende _kan_ hende med 20" i løpet av neste år.

Spørsmålet er om du

1) Vil kjøpe den aller billigste skjermen, som ikke kan måle seg med hva du får for samme sum neste år, eller

2) Vil kjøpe en god skjerm, som fortsatt er god inntil du har råd til en 24" skjerm.

Hvis du ser på de aller billigste skjermene, vil jeg råde deg til å vente. Forutsatt at du har et akseptabelt alternativ i dag, da.

.tommyb

6033679[/snapback]

Ja, jeg vil ihverfall ikke kjøpe en mellom ting, så det må bli en billig sak eller en dyr god skjerm. Jeg har ikke ett akseltabelt alternativ i dag da( dell ctr 17 med 40ms, 480*780 i oppløsning, 50:1 i kontrast ca :!: ) Har tenkt å kjøpe brukt skjerm da, men de er joo så overprisa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...