ReVolvolution Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Noen som kan si meg hvilken styling som passer til Volvo 460 1994/1995? Har letet meg i hel nå på nettet uten å finne annet en øyelokk og grill.. Kom over en video av en bil som rullet mye før her i Bergen, men finner ikke ut av hvilken styling det er! Noen som kan hjelpe? Se filmen her Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kan være at han som har satt på stylingen har støpt plasten selv? Hvis den ikke finnes på nettet? Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Så ikke ut som noen Volvo styling akkurat... Har du kikket på www.autospar.no ? Der er det mye rart... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Haha, artig å se "nabolaget" på film. Siden de filmer på kaien i Salhus, kan det jo være bilen "hører hjemme" der. Jeg vet at det er en del folk som bruker kjelleren i ene bygget der til å mekke i. Stikk ned der og hør med dem. Er ikke eieren der, vet det helt sikkert hvem som eier/eide bilen, og kan muligens fortelle deg noe om den. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Har snakket med han som eier bilen Møtte han på banekjøringen på Eikås på søndag. Er modifisert golf 2 styling som er på bilen Men takk for hjelpen allesammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå