Gå til innhold

hvorfor kvitter folk seg med xbox360 allerede?

Anbefalte innlegg

Til trådstarter:

Greit, vi skjønner. Du er en fanboy. Og vil legge mer trykk på at er endel som har hatt problemer med 360'en. Å ha slikt religiøst forhold til en spillmaskin som noen ps3 gutter har, kan ikke vær sunnt.

Spar oss for slike, "minne folk på hvor 'elendig' xbox360 er i forhold til alt annet"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til trådstarter:

Greit, vi skjønner. Du er en fanboy. Og vil legge mer trykk på at er endel som har hatt problemer med 360'en. Å ha slikt religiøst forhold til en spillmaskin som noen ps3 gutter har, kan ikke vær sunnt.

Spar oss for slike, "minne folk på hvor 'elendig' xbox360 er i forhold til alt annet"

6040191[/snapback]

Hvis du leser retningslinjene oppdager du at animert avatar ikke er lov.

Lenke til kommentar
hei! :)

jeg har vært på jakt etter konsoll nu i en ukes tid og har vært inne på finn.no jevnlig hver dag.

og jeg har etter hvert spurt meg selv,

hvorfor selger folk 360`en sin allerede?

mange xbox 360 legges ut hver dag. :dontgetit:

den er jo fortsatt ganske ny...

så hvorfor...?

6030301[/snapback]

Som allerede nevnt er det trolig på grunn av det heller skrale spillutvalget. Frista til å kjøpe bruken, men er egentlig ikke noen spill jeg har lyst på. Har prøvd noen av de, men ingenting for meg. Siste spilla jeg virkelig likte var RE4 på GameCube, og God of War på PS2, blitt for kresen tror jeg. Alt er gjort så mange ganger før, og lite nytt å skilte med.

Ser fram til Wii, da kommer det trolig noe som vekker spillinteressen til live igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...