Skagen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) (dette var opprinnelig en tråd om framgangsmåte ved retur hos Netshop.no) Hei. Tenkte jeg skulle skryte litt av Netshop.no nå. I forrige uke kjøpte jeg et Club3D 7900GT som viste seg å være defekt. Returnerte varen nå i helga som var, og fikk post i går om at jeg skulle få erstatningsvare, da av samme produsent. Det viser seg at de ikke har noen Club3D-kort inne for tiden, så jeg mailet de og spurte om jeg kan få tilsendt et PoV-kort istedet og betale evt. mellomlegg. Svaret jeg fikk lyder "Da er det ordnet.. Ha en god dag." Det står akkurat nå at ordrestatusen er "Plukkliste", så regner med jeg får kortet i morgen om jeg er heldig! Endret 3. mai 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ring dem og spør Beste du kan gjøre Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Netshop må være de ALLER beste på support! Det er ingen ting der de ikke fikser! Når jeg bygde min første PC, kortsluttet jeg HK, jeg ringte å spurte hva jeg skulle gjøre... De sa jeg bare skulle sende de inn så fikk jeg et nytt. Selv om de viste det var jeg som ødla det. Servicen er på topp da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå