Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Litt OT her.. Men bare en ting jeg lurer på , som kanskje noen av dere kan svare meg på. Hvordan er det mulig å bli forelsket i en person du ikke snakker med? Føler mange gutter og jenter blir/er forelsket i personen de kun ser litt på i blandt, men aldri har kontakt.. Men selvfølgelig, om dere bare liker og ønsker litt kontakt, forstår jeg.. Men det virker som en del er dypt forelsket.. 6049599[/snapback] Man lager seg vel en viss forestilling av hvordan man tror personen er, evt. hvordan man ØNSKER at personen er, og tar det deretter. Kjipt når virkeligheten slår deg i trynet Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Gjør som meg. Be'a med på fest, sett ei flaske vodka på bordet, og si: "Drekk til jeg blir kjekk"... Endret 7. mai 2006 av Autofil Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Slett hun fra MSN lista (merk slett - ikke blokk) Da er det kun hun som kan starte en samtale mellom dere, og hvis det ikke skjer iløpet av ei uke, så har du sannsynligvis en viss pekepin på hvor skapet skal stå. Med mindre hun er av typen som så absolutt aldri ska si det første ordet, eller at hun er borte den uka da! Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skrev tidligere at jeg hadde prøvd meg på en jente på sist onsdag men det gikk ikke så bra (crash and burn!) Nå i ettertid så har jeg vært i seriøst dårlig humør ... sur og greten og jævlig... noen som har noen forslag for å få humøret opp igjen? helst noe som ikke inbefatter tunge narkotisle stoffer Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skrev tidligere at jeg hadde prøvd meg på en jente på sist onsdag men det gikk ikke så bra (crash and burn!) Nå i ettertid så har jeg vært i seriøst dårlig humør ... sur og greten og jævlig... noen som har noen forslag for å få humøret opp igjen? helst noe som ikke inbefatter tunge narkotisle stoffer 6056005[/snapback] Ikke så mye annet å si enn at du må tenke at "vil hun ikke ha meg så var hun ikke noe å samle på uansett" og prøve å glemme henne. Finn på noe med venner som får tankene bort fra det Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skrev tidligere at jeg hadde prøvd meg på en jente på sist onsdag men det gikk ikke så bra (crash and burn!) Nå i ettertid så har jeg vært i seriøst dårlig humør ... sur og greten og jævlig... noen som har noen forslag for å få humøret opp igjen? helst noe som ikke inbefatter tunge narkotisle stoffer 6056005[/snapback] Ei god fyll på fest med ei løs og ledig jente hjelper vel? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Hvis dama ikke liker deg, tenk på noe annet eller finn den ei ny dame å prøve deg på. Det napper nok til slutt Edit: I værste fall kan du se på alt som en ny erfaring som du kan lære av og ta med vidre på neste dame! Endret 7. mai 2006 av smoothie Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) som nevnt tidligere..kino er en fjasko..jeg tok med en dame på kino en gang (heldigvis var pappa kino sjef, så jeg lata som jeg betalte for oss begge fikk egentlig gratis ) værtfall..det endte med en date i pinlig taushet. det eneste bra som endte med den daten var at hun fikk et bra inntrykk, fordi jeg kjøpte alt pop-corn og brus og alt btw: prøv så sakte som mulig og ta hånden rundt henne (helst vist du kjenner henne godt)..jeg lotvere og gjøre det..fordi jeg er alt for sjenert og senere på msn fikk jeg vite at hun hadde blitt veeeeldig gla vis jeg tok hånden rundt henne..det siste her var jo bare tips hvis du eventuelt skulle ta henne med på kino. good luck m8 Endret 9. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ta hun med på kino... ikke si hva du føler før hun begynner å forstå at du liker henne, for å si det sån vis at du liker henne først Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ta hun med på kino... ikke si hva du føler før hun begynner å forstå at du liker henne, for å si det sån vis at du liker henne først 6276800[/snapback] Men da er det viktig å virkelig vise at du liker henne Pass for all del på at du ikke er for pågående. Jenter liker ikke sånt Det gjelder å finne en passe mellomting mellom det å vise at du liker noen, og det å ikke være for pågående. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Pass for all del på at du ikke er for pågående. Jenter liker ikke sånt det er umulig å si. ingen jenter er samme. kan henne noen jenter liker at du maser litt på de. kansje noen liker at du går rett på sak. men jeg kan ikke si hvordan situasjonen deres er. så du kan godt følge tipset til han jeg QUOTA teksten til bare for og si det liksom :!: Endret 9. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kan ikke si jeg har den beste erfaringen når det kommer til slikt, men jenter er forskjellige og noen liker ditt og noen liker datt. Du må bare prøve deg frem, og for all del, ikke vent for lenge, bedre å finne det ut tilig og hvis hun da eventuelt takker nei, så kan du "go on with your life", isteden får at hun finner seg en annen før du får ut fingen. 6054157[/snapback] Word! spesielt det siste med å slå til før "flammen" er borte. Var interressert i en jente nå nettopp, men klarte ikke helt å tolke signalene. Den ene dagen kunne hun være skikkelig kosete og flørtete, mens dagen etterpå knapt legge merke til meg. Tenkte at slik kan det ikke fortsette, så jeg spurte hun rett og slett om hun ville komme hit. Hun hadde visst ikke tid men det var helt flott, for da vet jeg at jeg ikke gikk glipp av noe uten å slå til, og nå som hun vet jeg er litt interessert er det jo alltids en sjangse for at hun tar initiativet til noe en dag. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Gjør henne gravid. Da har hun ikke noe valg. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Word! spesielt det siste med å slå til før "flammen" er borte. Var interressert i en jente nå nettopp, men klarte ikke helt å tolke signalene. Den ene dagen kunne hun være skikkelig kosete og flørtete, mens dagen etterpå knapt legge merke til meg. Tenkte at slik kan det ikke fortsette, så jeg spurte hun rett og slett om hun ville komme hit. Hun hadde visst ikke tid tongue.gif men det var helt flott, for da vet jeg at jeg ikke gikk glipp av noe uten å slå til, og nå som hun vet jeg er litt interessert er det jo alltids en sjangse for at hun tar initiativet til noe en dag. bra av deg jeg derimot er utrooolig sjenert..dama jeg gikk på date med viste at jeg likte henne, og jeg viste at hun likte meg. men jeg tok aldri iniativet etter daten. Det ble ikke mye dame på meg da er fortsatt på leting ^^ så vist det er noen molde damer som leser dette her.. I'm standing right here!! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Trådstarter: Et råd som har funket for meg er at du spør henne: Liker du meg? Utrolig vanskelig å spørre det spørsmålet, men det har sine fordeler. Du finner ut med en gang om hun er interesert i deg. Hvis hun svarer nei, så vet du hennes mening. Hvis hun svarer ja, så har du skutt gullfuglen. Du bør helst kjenne jenta noenlunde når du spør det spørsmålet. My advice. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Nm.. ^_^ not2shortoneone Endret 11. juni 2006 av Icluz Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Prøvde meg på en "jeg liker deg" tilståelse sist... onsdag var det vel, før jeg åpnet den store kjeften min så var vi gode venner og hadde det koselig sammen, nå så tror jeg hun er redd for å gi feil signaler eller noe for nå skyr hun meg som pesten så jeg trekker den logiske slutningen "dont tell hear show hear 6047240[/snapback] Denne "Tilståelsen" kan nok fint være det som var turnoff'en, det som gjorde at hun endret oppfatning. Det er litt bedre med "tilståelser" ved å vise ydmykhet, men det er fremdeles ikke å anbefale. Si heller "Jeg vet at du har lyst på meg" men amerikanere er litt syke da 6051081[/snapback] Fukc Yaeh! You got the ball! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Gjør henne gravid. Da har hun ikke noe valg. 6278605[/snapback] Tråd starter vet ikke engang om hun har samme følelsen som han har til henne, og så sier du at han skal gjøre henne gravid...... jaja... et bra tips til alle som er forelska. Jeg må nok prøve det... skal se om det funker, ;). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Be henne over på en film eller noe slikt. Hun ringer på, uvitende av at du står på andre siden av døren med teip og tau. Vis henne inn, bind henne fast og sett in dødstøtet. Væresegod neste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå