Gå til innhold

Liker jente, liker hun meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur det er fare for at det bare sørger for leven...! Er absolutt ingen vits i å irritere på deg piken! Hva om hun deler noe personlig med deg, som du absolutt ikke har noe med?? Ville blitt fly forbanna om hun fant det ut... Jenter har en vane om å preke om MASSE når de først har begynt praten... :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Trur det er fare for at det bare sørger for leven...! Er absolutt ingen vits i å irritere på deg piken! Hva om hun deler noe personlig med deg, som du absolutt ikke har noe med?? Ville blitt fly forbanna om hun fant det ut... Jenter har en vane om å preke om MASSE når de først har begynt praten... :nei:

6040535[/snapback]

Tja, for min del er det greit at de prater mye. Bare de ikke får får langt. Jeg møtte to jenter i påska, og, tja, det var kjærlighet ved første blikk (for meg i hvertfall). Dog er jeg passe skeptisk til å prate med nye folk.

 

Etter to dager, og noen skiturer sammen tok jeg sjansen å pratet med dem begge. Dette skjedde midt på dagen, og vi måtte gå videre på ski. Skal si at vi pratet lenge, veldiiig lenge.

 

Senere den kvelden skulle vi se film (var på ungdomsleir), og, gjett hvilken film det var. Grease... Typisk, dette er jo en jentefilm. Jeg gidder ikke å se den igjen, tenkte jeg. Men når begge jentene spurte om jeg ville sitte mellom deg endret jeg mening at once! Utover i filmen begynte hun ene å lene hodet sitt på min skulder, og litt etterpå hun andre.

 

Tja, så det hjelper mye å ha selvtillit og ta litt sjangser! En ting alle burde huske på er å alltid være deg selv. Ikke lat som om du er en annen enn den du er ;) Hjalp i hvertfall meg!

Lenke til kommentar
Ja, send meldinger med henne.. det er en klasikker :) selv om det skal sies at jeg ikke har all verdens erfaring med jenter x]

6038037[/snapback]

 

Sprøyt! Prøvde dette, sendte mange meldinger med en jente, men det endte i at hun synes jeg var for innpåsliten. Nå er hun aldri innpå MSN lenger (blokking, kanskje, uten at jeg skal si dette for sikkert) og hun har ikke svart en melding på lenge.

 

Det mystiske er at sist gang vi snakket sammen smilte hun og var glad, og sa at hun skulle fortelle vitsen når hun kom på den.

 

 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen:

Det er bare tull med jenter.

Lenke til kommentar
Ja, send meldinger med henne.. det er en klasikker :) selv om det skal sies at jeg ikke har all verdens erfaring med jenter x]

6038037[/snapback]

 

Sprøyt! Prøvde dette, sendte mange meldinger med en jente, men det endte i at hun synes jeg var for innpåsliten. Nå er hun aldri innpå MSN lenger (blokking, kanskje, uten at jeg skal si dette for sikkert) og hun har ikke svart en melding på lenge.

 

Det mystiske er at sist gang vi snakket sammen smilte hun og var glad, og sa at hun skulle fortelle vitsen når hun kom på den.

 

 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen:

Det er bare tull med jenter.

6041693[/snapback]

 

Det er greit å snakke på sms/msn, men det finnes grenser også. Hvis man sender meldinger på kvelden f.eks så er jo det greit. Men å plage de med sms hele tiden er rimelig slitsomt.

Lenke til kommentar
Hehe. Ja. Det JEG sa var i hvert fall at han skulle sende et par sms, og se om hun tok kontakt først etter en stund. Ikke at han skulle bombe henne med sms. "Hva gjør du på?" "Hvorfor svarer du ikke?" "Hater du meg?!".

6044952[/snapback]

 

Haha, sånne meldinger fikk jeg av ei for ei stund siden.

 

"Hva gjør du ?"

 

"Sitter på datan, du da ?"

 

"Savner deg så fært"

 

Så går det en stund......

 

"Savner du ikke meg da ?"

 

"Nei ikke no spesielt"

 

"Hater du meg da ?"

 

"Ja, snart"

Lenke til kommentar

Hahahaha! Der må jeg ærlig innrømme jeg lo godt!! Herregud!! Å være rett ut og ærlig er alltid det beste tror jeg. Kan jo vinkle det litt annerledes, om hun ikke liker at du er som du er, så hadde dere jo ikke passa sammen uansett, er jo ikke verre.

 

Har gjort noen tabber selv, blant annet spurt ei jeg var ute med om hun hadde spisevegring (selv om jeg ikke mente det sånn da), var bare fordi hun sa hun trente så mye, røyket og spiste ett knekkebrød om dagen.. Gjett hvem som har fått høre av kompiser i ettertid :p

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Prøvde meg på en "jeg liker deg" tilståelse sist... onsdag var det vel, før jeg åpnet den store kjeften min så var vi gode venner og hadde det koselig sammen, nå så tror jeg hun er redd for å gi feil signaler eller noe for nå skyr hun meg som pesten :cry::( så jeg trekker den logiske slutningen "dont tell hear :nei::no: show hear :thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Men er det ikkelike greit å vite at hun ikke er interessert da? Så slipper du å bruke opp mer tid på tenke på det liksom..? Er kanskje ikke like lett når man er forelska, men jeg syns hvertfall det er greit å vite slikt.. Behøver jo ikke spørre rett ut heller, men mer i gata av kanskje "lyst å være med å se en koselig film hos meg i helgen?" :p Bare forslag, for blir jo temmelig teit å troppe opp hos ei dame som knapt kjenner deg og liksom øøøøhh, jeg liker deg og sånn da... du hakke lyst å være med til meg så vi kan kneppen??

Lenke til kommentar

Ser at mange har skrevet om SMS, noe jeg og jenta har sendt hverandre en god del av, sikkert 300 snart. Hun har startet en god del av gangene, og de første dagene var jeg våken til langt på natt og snakket med henne. Å være forelsket er herlig, men samtidig det værste som finns!

Lenke til kommentar

Litt OT her.. Men bare en ting jeg lurer på , som kanskje noen av dere kan svare meg på.

 

Hvordan er det mulig å bli forelsket i en person du ikke snakker med? Føler mange gutter og jenter blir/er forelsket i personen de kun ser litt på i blandt, men aldri har kontakt.. Men selvfølgelig, om dere bare liker og ønsker litt kontakt, forstår jeg.. Men det virker som en del er dypt forelsket..

Lenke til kommentar
Litt OT her.. Men bare en ting jeg lurer på , som kanskje noen av dere kan svare meg på.

 

Hvordan er det mulig å bli forelsket i en person du ikke snakker med? Føler mange gutter og jenter blir/er forelsket i personen de kun ser litt på i blandt, men aldri har kontakt.. Men selvfølgelig, om dere bare liker og ønsker litt kontakt, forstår jeg.. Men det virker som en del er dypt forelsket..

6049599[/snapback]

hvordan blir folk i USA forelsket i kjendisene?, det bare skjer.

 

np.1 dødsårsak i usa er jo faen meg selvmord pga kjærlighetssorg fordi en eller annen kjendis ikke ville ha han/henne

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
np.1 dødsårsak i usa er jo faen meg selvmord pga kjærlighetssorg fordi en eller annen kjendis ikke ville ha han/henne

6049790[/snapback]

Ja det, eller en eller annen variasjon av hjertesykdommer...

 

 

Som AnAnAs sa litt tidligere, for guds skyld ikke vær innpåsliten.

Men om dere sender a-lot med meldinger jevnlig, og det ikke bare er du som tar opp kontakten, så... ja. Hun synes neppe du er avskyelig, for å si det slik. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...