Gå til innhold

Liker jente, liker hun meg?


Anbefalte innlegg

Jeg liker ei jente i parallell-klassen min veldig godt, er skikkelig forelska i henne, men vet ikke om hun liker meg på samme måten.

Vi ler mye sammen og snakker med hverandre om mye rart, men jeg tør liksom ikke å si at jeg liker henne godt, redd for hva hun kanskje vil si(ja, vet det er helt dust)...

Hun har sagt at hun har drømt om meg, men hva betyr det? :confused:

 

Hva kan jeg gjøre for å få et hint om hva hun synes om meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun har sagt at hun har drømt om meg, men hva betyr det? :confused:

6030160[/snapback]

 

Det spørs helt ann på hva hun har drømt om deg, har hun drømt at du har tatt henne til gissel og torturert henne er det mes sannsynelig ikke positivt, om hun ikke er litt ekstrem av seg da, men har hun hatt en drøm av det litt våtere slaget så er det nok positivt.

 

:)

Lenke til kommentar
Det spørs helt ann på hva hun har drømt om deg, har hun drømt at du har tatt henne til gissel og torturert henne er det mes sannsynelig ikke positivt, om hun ikke er litt ekstrem av seg da, men har hun hatt en drøm av det litt våtere slaget så er det nok positivt.

Håper da virkelig ikke det var det første :D Hun sa det var en god drøm, men...Aargh!

Lenke til kommentar
Det spørs helt ann på hva hun har drømt om deg, har hun drømt at du har tatt henne til gissel og torturert henne er det mes sannsynelig ikke positivt, om hun ikke er litt ekstrem av seg da, men har hun hatt en drøm av det litt våtere slaget så er det nok positivt.

Håper da virkelig ikke det var det første :D Hun sa det var en god drøm, men...Aargh!

6030581[/snapback]

 

Igjen, det kommar ann på personen som definerer hva som er en god drøm, kanskje hun ikke liker deg og derfor synes det var en god drøm at du ble stukket ned av fjorten kanibaler for å så bli spist, eller kanskje hun elsker deg og synes derfor det var koselig å drømme om at du lå ved siden av henne og koste hardt, hva vet vel jeg.

 

Jeg synes at alltid at åpenthet og ærlighet er det beste, og jeg ville derfor valgt og gått bort til jenta for å så spørre rett ut; "hei, jeg liker deg, liker du meg? Viss du svarer nei var dette en spøk."

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Prøv å fikse dere en fest sammen! Enklest å gå frempå når begge er litt "løse."  Trenger nødvendigvis ikke bety at du må drikke alkohol, men på en fest så pleier alt å være litt mer avslappet.

 

Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er heller så det er kanskje ikke et alternativ ;)

6030725[/snapback]

Joa, en fest hadde sikkert funka det, men ikke noe alkohol inne i bildet, det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Prøv å fikse dere en fest sammen! Enklest å gå frempå når begge er litt "løse."   Trenger nødvendigvis ikke bety at du må drikke alkohol, men på en fest så pleier alt å være litt mer avslappet.

 

Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er heller så det er kanskje ikke et alternativ ;)

6030725[/snapback]

Joa, en fest hadde sikkert funka det, men ikke noe alkohol inne i bildet, det blir for dumt.

6030817[/snapback]

 

Det funker utrolig godt om den ene parten drikker litt alkohol, altså jenta i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
halla. Den beste måte å få fart i skaene på er å be ho ut på en date!

Spørr om ho vil bli med på kino, kafe eller middag på peppespizza eller no.

Og ta det derfra. skjønner du meg?

 

Mvh

kas

6030746[/snapback]

Skjønner deg, kas :thumbup: Så er det bare det å gjøre det da...

Lenke til kommentar
halla. Den beste måte å få fart i skaene på er å be ho ut på en date!

Spørr om ho vil bli med på kino, kafe eller middag på peppespizza eller no.

Og ta det derfra. skjønner du meg?

 

Mvh

kas

6030746[/snapback]

Skjønner deg, kas :thumbup: Så er det bare det å gjøre det da...

6030831[/snapback]

Men, for all del ikke gå på den klasiske fellen med kino.

Da de fleste jenter, i hvert fall de fleste jenter man ønsker kontakt med, ikke har en tendens til å kline med noen man ikke kjenner så godt, og det blir derfor kjedelig og sitte på kino å klå hverandre. Hvert eneste forsøk på å uttale et ord vil ogå bli stoppet av rasende folkmengder bak og foran deg, nei,

prøv deg på kafé du.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det før oivind_dahle titter innom denne tråden tro?

 

Uansett, du får nok prate litt mer med henne. Kanskje ikke være så konsekvent som: "liker du meg". Men heller prate litt mer og finne ut av det :) .

6030916[/snapback]

Mhm, I will proceed slow...

Lenke til kommentar
Prøv å fikse dere en fest sammen! Enklest å gå frempå når begge er litt "løse."  Trenger nødvendigvis ikke bety at du må drikke alkohol, men på en fest så pleier alt å være litt mer avslappet.

 

Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er heller så det er kanskje ikke et alternativ ;)

6030725[/snapback]

Joa, en fest hadde sikkert funka det, men ikke noe alkohol inne i bildet, det blir for dumt.

6030817[/snapback]

 

Det funker utrolig godt om den ene parten drikker litt alkohol, altså jenta i dette tilfellet.

6030829[/snapback]

Synes ikke det er helt fair, altså.

Lenke til kommentar
halla. Den beste måte å få fart i skaene på er å be ho ut på en date!

Spørr om ho vil bli med på kino, kafe eller middag på peppespizza eller no.

Og ta det derfra. skjønner du meg?

 

Mvh

kas

6030746[/snapback]

Skjønner deg, kas :thumbup: Så er det bare det å gjøre det da...

6030831[/snapback]

Men, for all del ikke gå på den klasiske fellen med kino.

Da de fleste jenter, i hvert fall de fleste jenter man ønsker kontakt med, ikke har en tendens til å kline med noen man ikke kjenner så godt, og det blir derfor kjedelig og sitte på kino å klå hverandre. Hvert eneste forsøk på å uttale et ord vil ogå bli stoppet av rasende folkmengder bak og foran deg, nei,

prøv deg på kafé du.

6030883[/snapback]

 

det er sant det, hvis man ikke kjenner dama, så er dette en dårlig idee. Men det virker som dere kjenner hverandre ganske godt, små flørter litt med hverandre å greier så da hadde det godt ann å dra først på en kafe og så kino. eller no sånt.

En artig ting kan være å ta ho med på bowling, det er en gaske fin date ;-)

 

Men spør ho om ho vil finne på noe til helgen, ta ho foreksempel ut å spise til fredagen å så bowling. lover deg det funker. Man kan ikke sitte å tenke "HVIS", du må bare føle å gjøre.

Jeg har trua på deg sjarmøren, venter på å høre ossen det gikk ;-)

 

lykke til

Mvh

kas

Lenke til kommentar
det er sant det, hvis man ikke kjenner dama, så er dette en dårlig idee. Men det virker som dere kjenner hverandre ganske godt, små flørter litt med hverandre å greier så da hadde det godt ann å dra først på en kafe og så kino. eller no sånt.

En artig ting kan være å ta ho med på bowling, det er en gaske fin date ;-)

 

Men spør ho om ho vil finne på noe til helgen, ta ho foreksempel ut å spise til fredagen å så bowling. lover deg det funker. Man kan ikke sitte å tenke "HVIS", du må bare føle å gjøre.

Jeg har trua på deg sjarmøren, venter på å høre ossen det gikk ;-)

 

lykke til

Mvh

kas

6030997[/snapback]

 

Jo, du har vel i bunn og grunn rett når det gjelder det å kjenne hverandre og kino, men jeg synes et morsomt alternativ, og for å ikke glemme billig, er å be henne med hjem på film, gjett om det blir kos da.

Det du starter kvelden med da er en peppes, eller et annet firma for den saks skyld, vi driver jo ikke med reklame her, pizza og en eller to brus.

 

Forresten, jeg har også tro på at det sitter en storsjarmør inne i han.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...