Gå til innhold

best med silencer eller ikke på m4?


Anbefalte innlegg

Vel, det vil være en smule vanskligere å høre hvor dette kommer fra når det er full krig, og mass HE som flyr rundt om kring osv, you get the point?

 

Og når det er smoke, og folk blir beskutt, så har de en tedens til å få litt panikk, har jeg ihvertfall opplevd mange ganger i dark på dd2, når jeg har skutt etter dem i smoken.

6031768[/snapback]

Alikevel, ser ikke helt fordelen med det. Mange, inkludert med selv, har så lys skjerm at de ser temmelig godt i mørket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg liker ikke så veldig lys skjerm, jeg hadde det før, men det ble en pest og plage de gangene jeg ikke fikk snudd med raskt nok fra flashen.

6031791[/snapback]

Det blir ikke så veldig mye lenger pga lys skjerm. Synes fordelene er mye større enn ulempene. Å holde inne tab mens man er flasha hjelper også en del så. ;)

Lenke til kommentar

Jeg føler at det er best uten silencer! For det første, så skyter den kraftigere (det er nok bare tull, men jeg føler det sånn) og for det andre er den mye mer stabil me tanke på å spraye (sikkert også tull, men allikevel, det føles sånn)!

 

Punktum Finale, så tror jeg det er fullt og holdent smag og behag! :)

Lenke til kommentar
Vel, det vil være en smule vanskligere å høre hvor dette kommer fra når det er full krig, og mass HE som flyr rundt om kring osv, you get the point?

 

Og når det er smoke, og folk blir beskutt, så har de en tedens til å få litt panikk, har jeg ihvertfall opplevd mange ganger i dark på dd2, når jeg har skutt etter dem i smoken.

6031768[/snapback]

Tror det har veldig lite å si, med mindre du spotter, eller, skyter fra lang avstand da.

Counter-Strike er et ganske "raskt" spill, der ting skjer fort. Og etter du har dødd, når du ligger på bakken, vinkler kameraet seg mot han som drepte deg.

 

Dark på de_dust2 er ikke noe problem, brightness/powerstrip gjør alt så lett, og jeg tror ikke flashen varer så veldig mye lenger, jeg har iallefall ingen problemer med det.

 

Smoken, enten bruker du bare 16-bit, ellers så unngår du den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...