Chris28 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Er det noen som kan hjelpe meg jeg har nettopp oppgradert maskinen min med et Msi KT4 Ultra BSR Hovedkort og en xp2200+ cpu og 512 mb Twinmos minne 2700 og et gainward geforce 3 ti 500 128 mb kort Maskinen boter fint og er oppe gående i ca 20 minutter da låser den seg med et bios pip og reboter deretter temperaturen på cpu ligger ca på 45 grader og det skal jo ikke være så gale. når jeg kommer innigjen i windows så kommer det opp at grafikk kortet har forårsaket problemet Er det noen som kan hjelpe meg!! ? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det kan komme mange rare feilmeldinger. Fikk et pip jeg også, men ikke like kraftig pip som når maskina starter. Fikk feilmelding på skjermkort, NV4-disp..... osv. Det var RAM (TwinMOS) som forårsaket feil hos meg. Alt stoppet og musepekeren frøys på skjermen. Tror det kan være RAM. Kan du prøve å kjøre burnin-test med sisoft sandra på RAM? Kjør testen i loop 5-6 ganger og se om maskina klikker da. Hvis ikke, er nok RAM sannsynligvis OK. Da har du hvertfall utelukket den delen av oppgraderinga :smile: Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-10-03 13:25 ] Lenke til kommentar
Chris28 Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Takk skal du ha skal teste :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå