Toren Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, jeg kjøpte nylig ny pc og den funker bra, men jeg har et par problemer. Etter en stund i et spill feks counter strike source så begynner spillet å hacke, dette skjer også i oblivion etter en viss tid. Om jeg restarter pcen så funker det flytende igjen. En kompis snakket noe om memory leak, at det kanskje hørtes ut som det. Jeg kjører win xp 64. Pcen virker god og kald, så tror ikke det har noe med varme å gjøre. x1900xtx crossfire 2 gig minne amd 4400 dual core, så den burde ikke lagge på noen av de spillene, noe den ikke gjør før etter en stund, eller om jeg feks går ut og inn av noen av de. Noen som har en anelse hva det kan vere, og hvordan jeg kan fikse det? Takker så mye ! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) høres ut som du har driver problem dvs du bør oppdatere alle driverene dine. begynn med skjermkort driveren Endret 2. mai 2006 av stich_it Lenke til kommentar
Toren Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Takker for tilbakemelding. Jeg har enda problemet, har skjekket cpu varme, og den var grei, ikke sikker kordan eg skjekker for grafikk kortet, men tror ikke det har med varme siden spillene blir helt bra om jeg bare resterter pcen. Jeg søkte på nettet og fant en som hadde skrevet om akkurat samme problem som meg, men det var med et annet ati grafikk kort ( http://forums.guru3d.com/archive/index.php/t-166305.html ) hos han gikk det laggete etter en stund og, og han måtte da restarte og det funket bra igjen. Noen som har noen ideer ka det kanskje kan vere? kanskje en "sleep" funksjon eller noe sånt som eg må slå av, eller hvilke drivere jeg bør finne nye til. Jeg har den nyeste catalyst 6.4. Endret 4. mai 2006 av Toren Lenke til kommentar
Scorpi Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Takker for tilbakemelding. Jeg har enda problemet, har skjekket cpu varme, og den var grei, ikke sikker kordan eg skjekker for grafikk kortet, men tror ikke det har med varme siden spillene blir helt bra om jeg bare resterter pcen. Jeg søkte på nettet og fant en som hadde skrevet om akkurat samme problem som meg, men det var med et annet ati grafikk kort ( http://forums.guru3d.com/archive/index.php/t-166305.html ) hos han gikk det laggete etter en stund og, og han måtte da restarte og det funket bra igjen. Noen som har noen ideer ka det kanskje kan vere? kanskje en "sleep" funksjon eller noe sånt som eg må slå av, eller hvilke drivere jeg bør finne nye til. Jeg har den nyeste catalyst 6.4. 6043239[/snapback] Pcn min skrudde seg av mens jeg spillte pga. for lite strøm, oppgraderte fra 560w til 650 og alt var fint igjen. Lenke til kommentar
Toren Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Ah, jeg har ikke problem med at den restarter seg tho, det gjør jeg manuelt, har 700 watt ps. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hmm, kan være at det hjelper å bare søke igjennom pc'en for spyware og virus! kjør en fullstendig viruskontroll også laster du ned ad-aware som fjerner spyware! det finner du på www.download.com eller bare søk på google.com håpe dette hjelper.. Lenke til kommentar
JANMS Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Sjekk hvor mye minne spillet bruker mens du spiller i Oppgavebehandling. Lenke til kommentar
Toren Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Spillte cs igjen lagget etter noen minutter, mem usage var da 186 408 k (ca 1 % nesten). Kjører virus scanner no, og kjører ad aware ofte, tror ikke det er noen av dem siden jeg har hatt problemet hele tiden. Takker for all hjelpen Lenke til kommentar
Chb Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Du kan prøve å defragmentere! Eller så må jeg si meg enig at å finne frem de nyeste driverene til grafikkortet ikke hadde vært så dumt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå