Joachricar Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har bare en bruker på pcen min men allikevel må jeg trykk på brukeren min før den logger på. måtte ikke det før. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Takker For alle svar Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har du passord på brukeren? Hvis det er tilfellet, så prøv å fjern passord. Dette burde ordne saken. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det så mye stress å trykke? Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Nei har ikke passord Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Nei er ikke stress å trykke men det kunne jo vært greit å slippe å trykke da Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 kontrollpanel - bruker -> endre måter brukere logger inn/ut -> rask skifting av brukere. done hvis du har andre brukere som har passord bør du fjerne passord der. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Takker... Får se om det funker Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 To configure auto logon through the Registry follow these steps: Open Registry Editor. In Registry Editor, navigate to the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon Create or modify the following value (REG_SZ): DefaultUserName and enter the exact username you'd like to use. Then, create or modify the following value (REG_SZ): DefaultPassword and enter the exact password you'd like to use. Note: The password is stored in clear text, allowing anyone with access to the registry (either locally or remotely) to see your password. Use with extreme caution! Next, create or modify the following value (REG_SZ): AutoAdminLogon and enter a value of 1. Finally, create or modify the following value (REG_SZ): DefaultDomainName and enter the domain name you wish to logon to. Note: As always, before making changes to your registry you should always make sure you have a valid backup. In cases where you're supposed to delete or modify keys or values from the registry it is possible to first export that key or value(s) to a .REG file before performing the changes. Close Registry Editor and reboot the computer. Note: As far as I know, this trick will NOT work if the user does not have a password. It will only work once, but for subsequent logons it will stop working. Har testet, og dette fungerer som varm kniv i smør. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvis ingen av de foregående tipsene gjør susen, forsøk den gode, gamle. Start -> Run... -> control userpasswords2 -> Fjern haken ved "Users must enter a user name and password..." og angi brukeren som du vil skal bli logget på automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå