KongKarlsen Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Kan jeg få mer ytterlig hjelp av noen? vet ikke helt hva jeg skal gjøre på instillingene Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Mic'en funker helt fint på Xfire, emn det er vt jeg bruker, hva skal jeg gjøre for å få den til å funke deR? Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Mic'en funer helt fint nå, men av og til når jeg snakker på VT så kommer det sånn høye skurre lyder! ossen får jeg fikset på det? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Du kjøper deg bedre mikrofon, rett og slett. Evt. slutter å blåse i den. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Mic'en funer helt fint nå, men av og til når jeg snakker på VT så kommer det sånn høye skurre lyder! ossen får jeg fikset på det? 6175594[/snapback] Skru ned innspillingsvolumet. Det er en egen mikser i windows for innspilling. Kontrollpanel --> lyder, tale og lydenheter --> lyder og lydenheter --> Avansert (under volum) ---> Alternativer --> Egenskaper --> Juster volumet for _innspilling_. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå