Explorer Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei. Vurderer litt frem og tilbake om jeg skal selge min iPod Nano 4GB til fordel for en Sony Ericsson W810i. Derfor lurer jeg på hvor mye jeg kan forvente å få for iPoden om jeg selger den brukt. Utenom spilleren så er den utstyrt med en Incase iPod Nano wallet. Dette betyr også at iPoden er i veldig fin stand, få riper i den. Har enda ikke bestemt meg om jeg vil skilles med den da, er så vakker den iPoden.. Uansett, noen som har en formening om hvor mye jeg kan få for den, og hvor det "lønner" seg å selge den? Nano-walleten skal selvsagt også selges. Lenke til kommentar
wæng Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det kommer helt ann på. Om det er 1/2/4 Gb, hvor lenge du har hatt den, farge (?), mye skader/riper, det er avhengig av dette (og annet) hvor mye du kan få får den. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Vel, jeg skrev at det er en 4GB-utgave, hatt den siden november. Utenom spilleren så er den utstyrt med en Incase iPod Nano wallet.Dette betyr også at iPoden er i veldig fin stand, få riper i den. ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå