Gå til innhold

TES: Din beste destruction magi?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle så gjerne ønske jeg hadde mye mer Magicka... Jeg er i Level 14, og har bare 108 i Magicka..Skulle ikke vært Dark Elf. Er det noen som har funnet "Sign of the Mage", i så fall, kan du si hvor den er? Jeg vil gjerne ha litt mer M.! :p

 

Men det denne tråden egentlig handler om; Hva er din beste destruction Magic? Hvor mye skader den, og hvor mye Magicka tar den?

 

Jeg har ikke stort med Magicka, men min best destruktive er "Lightning Grasp", den skader 45 (on touch) og tar 78 Magicka. Egentlig ganske dårlig. Har også "Lightning bolt" den skader 35-40 (on target) og tar noe og 80 Magicka! Har ikke så bra magi...

Hva er din?

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sign of the mage er vel ikke noe du finner men ett av de stjernetegnene du kan velge mellom.

 

Fikk ett spell via en quest. 2200 magica tok det å fyre av det. Litt kjipt siden jeg bare har 250 :p

 

Tror det var 2xx i skade.

6029809[/snapback]

 

 

Oi, det er bra!

 

Jo, jeg har funnet steiner med "Sign of the tower" og "sign of the thief", er ikke det samme? Skulle tro at alle finnes!

Lenke til kommentar
Det er et av stjernetegna.. Og du kan finne steiner som forandrer stjernetegn...

 

Men det kraftige spellsen din er trolig Fingers of the mountains. Kraftigste spells du kan få tak i. Det er en lvl'd spell. Få tak i det i lav lvl, og du får et sykt bra spell... Sier ikke hvordan da:P

6035622[/snapback]

 

jeg sier det jeg..

i spoiler!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du gjør mage guild recommandation questene! følg med hva du får vite!
Lenke til kommentar

Fingers of the mountains er den kraftigste jeg har tror jeg.... nei vent! det er det jo ikke! har to mods, den ene gjør at "grensene" på spellmaking øker til 300 istedenfor 100, og den andre gjør at man har mere mana og spells koster mer magicka eller noe :hmm: det er vertfall balansert til spillet

 

Så det kraftigste jeg har nå er 253Shock damage, 3 Sec Paralysis og Soul trap on Touch, :dribble: ingen har sjangse... kan bare bruke den en gang da, og så må jeg bruke "mindre" spells.... men da står de jo stille :D :!:

 

EDIT: Skrive Leif kom innom...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Det er et av stjernetegna.. Og du kan finne steiner som forandrer stjernetegn...

 

Men det kraftige spellsen din er trolig Fingers of the mountains. Kraftigste spells du kan få tak i. Det er en lvl'd spell. Få tak i det i lav lvl, og du får et sykt bra spell... Sier ikke hvordan da:P

6035622[/snapback]

 

jeg sier det jeg..

i spoiler!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du gjør mage guild recommandation questene! følg med hva du får vite!

6035974[/snapback]

PLZ write more.. Fikk ikke med meg det :hrm:

Lenke til kommentar
Det er et av stjernetegna.. Og du kan finne steiner som forandrer stjernetegn...

 

Men det kraftige spellsen din er trolig Fingers of the mountains. Kraftigste spells du kan få tak i. Det er en lvl'd spell. Få tak i det i lav lvl, og du får et sykt bra spell... Sier ikke hvordan da:P

6035622[/snapback]

 

jeg sier det jeg..

i spoiler!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du gjør mage guild recommandation questene! følg med hva du får vite!

6035974[/snapback]

PLZ write more.. Fikk ikke med meg det :hrm:

6036626[/snapback]

 

Gjør recommendationsene i Mages Guild........

Lenke til kommentar
Det er et av stjernetegna.. Og du kan finne steiner som forandrer stjernetegn...

 

Men det kraftige spellsen din er trolig Fingers of the mountains. Kraftigste spells du kan få tak i. Det er en lvl'd spell. Få tak i det i lav lvl, og du får et sykt bra spell... Sier ikke hvordan da:P

6035622[/snapback]

 

jeg sier det jeg..

i spoiler!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du gjør mage guild recommandation questene! følg med hva du får vite!

6035974[/snapback]

PLZ write more.. Fikk ikke med meg det :hrm:

6036626[/snapback]

 

Gjør recommendationsene i Mages Guild........

6036958[/snapback]

 

 

Hvordan får du tak i den, har gjort den recommodationen to ganger før, og har begge gangene levert boka til han i guildet... Skulle jeg gitt den til hun dama som sier hvor boka er?

 

Lenke til kommentar
er det noen artifacts eller lignende som gir deg mere magic points?? slik at man kan bruke noen virkelige heftige spells  :D

6037682[/snapback]

Mer Intelligence = Mer Magicka.

 

Altså, en enchantet ring med Fortify Intelligence x pt vil øke din totale Magicka. For eksempel Ring of Perfection som booster alle attributes med 10.

 

For øvrig, min mest effektive spell er nok Simen's Fury (hoho) som er en selvlaget spell som tar 45 Frost, 45 Fire og 90 Shock On Target. Koster vel rett under 100 Magicka å caste.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Husk at Magicka kravet går ned når du kommer opp i Destruction skillet. (dette gjelder egentlig alle magiske skills)

 

Jeg har lenge brukt Wizard's Fury (fikk fra Raminus Pollus etter en av Mage's questene) som en allround spell (on Target - 3 Fire i 7 sekunder, 13 shock, 13 frost), men denne må jeg bruke mange ganger for å drepe mange av mine motstandere. Nå har jeg laget en Wizard's Fury 2, som er Fire 20x5s, Frost 20x5s, Shock 20x5s on Target. Den tar ca. 85 med min 95 i Destruction, så de fleste banditter går ned etter to treff. Ulempen er at jeg må vente mellom salvene, men grunnen til at jeg laget den på denne måten er at 20x5 tar mindre Magicka enn 100x1s. Man sparer enda mer hvis man tar det samme on touch.

 

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke klarer å lage 40 dmg, jeg får bare lov å lage 40 fire in 1 seconds. Så da jeg prøvde å lage Wizard's fury selv, fikk jeg høyere Magicka krav enn det opprinnelige spellet.

 

Mens jeg snakker om spells. Har noen greid å lage Open on Touch? Jeg får bare lov å lage Open on Target og da får jeg ikke opp Gates (de stopper ikke det gule tåket). Jeg har en Open Easy Lock on Touch, men det fikk jeg tildelt.

Lenke til kommentar
Mens jeg snakker om spells. Har noen greid å lage Open on Touch? Jeg får bare lov å lage Open on Target og da får jeg ikke opp Gates (de stopper ikke det gule tåket). Jeg har en Open Easy Lock on Touch, men det fikk jeg tildelt.

6039756[/snapback]

Jeg har Open Very Hard Lock on Target. Den lagde jeg selv med et Altar of Spellmaking.

Nå har det seg sånn at jeg har gjort recommandations for mages guild

6040645[/snapback]

 

Snakk med hun som ville ha boken med samme navn som spellen (Erena?) i Chorrol Mage's Guild-questet. Du gav sikkert boken til Mage's Guild (slik et riktig medlem hør og bør) og hun kommer til å si at du skal hente den. Så gjør du det, og hun gir deg et quest som belønnes med Fingers of The Mountain.

 

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Har noen greid å lage Open on Touch? Jeg får bare lov å lage Open on Target.

Jeg har Open Very Hard Lock on Target. Den lagde jeg selv med et Altar of Spellmaking.

Som jeg skrev, jeg også klarer å lage Open on Target. Det som er irriterende er at denne type magi ikke åpner porter, fordi magien flyr rett gjennom.

 

Jeg har Skeleton Key, så jeg får opp alle portene, men noe av dette ser ut som en bug. Enten må spillet tillate å lage Open On Touch eller tillate å åpne portene med Open On Target. Ellers blir rene magikarakterer hindret å komme inn enkelte steder selv om de er flinke nok i Alteration.

Lenke til kommentar
Det er et av stjernetegna.. Og du kan finne steiner som forandrer stjernetegn...

 

Men det kraftige spellsen din er trolig Fingers of the mountains. Kraftigste spells du kan få tak i. Det er en lvl'd spell. Få tak i det i lav lvl, og du får et sykt bra spell... Sier ikke hvordan da:P

6035622[/snapback]

 

jeg sier det jeg..

i spoiler!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du gjør mage guild recommandation questene! følg med hva du får vite!

6035974[/snapback]

PLZ write more.. Fikk ikke med meg det :hrm:

6036626[/snapback]

 

Gjør recommendationsene i Mages Guild........

6036958[/snapback]

 

 

Hvordan får du tak i den, har gjort den recommodationen to ganger før, og har begge gangene levert boka til han i guildet... Skulle jeg gitt den til hun dama som sier hvor boka er?

 

6037874[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

med mindre du har snakket med mennesket utenfor, gå og snakk med henne. hun ber det stjeler boka tilbake. den ligger bak en låst dør i en kiste øverst!
Lenke til kommentar

Er heller ikke kommet så høyt opp i levlene, men har funnet et bra triks. Laget meg en enchanted dagger (kunne også vært et spell) som drainer 100 health i 1s og gjør ca 30 i shock skade samt har soul trap 1s on target. Tar de fleste av mine motstandere på ett hugg, men duger ikke noe særlig hvis du må hugge flere ganger. Dessuten fyller den opp mine soul gems i ett sett som jo er litt av poenget med den.

 

Jeg skulle så gjerne ønske jeg hadde mye mer Magicka... Jeg er i Level 14, og har bare 108 i Magicka..Skulle ikke vært Dark Elf. Er det noen som har funnet "Sign of the Mage", i så fall, kan du si hvor den er? Jeg vil gjerne ha litt mer M.!  :p

 

Men det denne tråden egentlig handler om; Hva er din beste destruction Magic? Hvor mye skader den, og hvor mye Magicka tar den?

 

Jeg har ikke stort med Magicka, men min best destruktive er "Lightning Grasp", den skader 45 (on touch) og tar 78 Magicka. Egentlig ganske dårlig. Har også "Lightning bolt" den skader 35-40 (on target) og tar noe og 80 Magicka! Har ikke så bra magi...

Hva er din?

6029776[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...