reds Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Nå er posten.no oppe igjen! Endret 3. mai 2006 av Marius E Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Huff powerballen min har ligget på samme plassen i 4-5 dager nå, ifølge sporingen. Kanskje de har mista den. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Er sporingen til posten nede nå igjen eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 den er visst nede på meg, men heldigvis virket det om morgenen så jeg fikk hente pakka mi Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Posten går jo selv om sporingen ikke virker da. Det er jo bare å ta med seg sporingsnummeret ned på postkontoret hvis det har gått 3 dager eller mer. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Kan jeg hente en pakke selv om jeg ikke har fått en slik pakkelap? Jeg ser at pakken har kommet fram på sporinga. Endret 4. mai 2006 av FraXinuS Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ja, det kan du. Ta med sporsingsnummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå