unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, har ikke motatt pakken min fra komplett i posten på en og en halv uke nå, og det går ikke ann å spore pakka heller, er det noen som vet hvorfor eller hva som har skjedd, eller hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Sikkert en 'hederlig' ansatt som fant ut at pakka di måtte 'forsvinne'... Posten kan kunsten å bruke LAAAANG tid.. sendte ei norgespakke ca. 30 km avgårde her forleden - den brukte 11 dager på å komme fram! Egentlig bør du bare finne frem tålmodighetskremen faktor 40, og smøre deg godt inn. Endret 2. mai 2006 av nomorebs Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Ingenting gale med Posten, for der jobber pappa. Endret 2. mai 2006 av SoloX Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ingenting gale med Posten, for der jobber pappa. 6029773[/snapback] Får du mange pakker til jul? Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Sikkert en 'hederlig' ansatt som fant ut at pakka di måtte 'forsvinne'... Posten kan kunsten å bruke LAAAANG tid.. sendte ei norgespakke ca. 30 km avgårde her forleden - den brukte 11 dager på å komme fram! Egentlig bør du bare finne frem tålmodighetskremen faktor 40, og smøre deg godt inn. 6029771[/snapback] ok, Er ikke så tålmodig skjønner du, hehe Endret 2. mai 2006 av unnstoppeble Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) men man får jo ikke spore pakker da, hvis du prøver så kommer det ett eller annet feil!! EDIT: Skal jeg gå til stovner postkontor å spørre dem om pakken har kommer? Jeg har jo ikke pakkenummeret, fordi jeg får ikke til å spore pakken.. Endret 2. mai 2006 av unnstoppeble Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 www.posten.no er nede nå. Jeg vil spore opp powerballen min. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 www.posten.no er nede nå. Jeg vil spore opp powerballen min. 6029812[/snapback] mm, merka det også, hele siden er nede, håper de får fiksa pakkesporinga azz, jeg har ikke tålmodighet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis du ikke får sporet pakken selv om systemet fungerer, så må du ta kontakt med avsender. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis du ikke får sporet pakken selv om systemet fungerer, så må du ta kontakt med avsender. 6029865[/snapback] Det må jo være noe galt med postens sporegreie, siden en kamerat har også ikke fått spora pakken sin på noen dager, og den han har heller ikke peiling om den har kommet eller ikke Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Da er det nok noe galt med posten sine systemer Men hvis han ikke har fått pakkelapp så er vel pakken ikke kommet frem. Eventuelt så kan han jo bare stikke ned på postkontoret og høre hvis han har sporingsnummeret. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Da er det nok noe galt med posten sine systemer Men hvis han ikke har fått pakkelapp så er vel pakken ikke kommet frem. Eventuelt så kan han jo bare stikke ned på postkontoret og høre hvis han har sporingsnummeret. 6029937[/snapback] kk, får vel gjøre det samme jeg.. Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Må innrømme...d værste som finnes er å vente på ting i posten....haaaaaaater det...spesielt hvis brevet eller pakken ble sendt 1 eller 2 uker etter opprinnelig utsendingsdato uten at du vet d..! Da sitter du der da..å venter å venter å venter Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Må innrømme...d værste som finnes er å vente på ting i posten....haaaaaaater det...spesielt hvis brevet eller pakken ble sendt 1 eller 2 uker etter opprinnelig utsendingsdato uten at du vet d..! Da sitter du der da..å venter å venter å venter 6031509[/snapback] mm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tålmodighet er ein dyd... Dersom du har fått leveringsbekreftelse frå Komplett og pakkesporing er det Posten som har tulla den vekk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Må innrømme...d værste som finnes er å vente på ting i posten....haaaaaaater det...spesielt hvis brevet eller pakken ble sendt 1 eller 2 uker etter opprinnelig utsendingsdato uten at du vet d..! Da sitter du der da..å venter å venter å venter 6031509[/snapback] Er jo bare å følge med på pakkesporingen, så vet du hvor pakken er. Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Må innrømme...d værste som finnes er å vente på ting i posten....haaaaaaater det...spesielt hvis brevet eller pakken ble sendt 1 eller 2 uker etter opprinnelig utsendingsdato uten at du vet d..! Da sitter du der da..å venter å venter å venter 6031509[/snapback] Er jo bare å følge med på pakkesporingen, så vet du hvor pakken er. 6032712[/snapback] Men pakkesporingen fungerer ikke Endret 3. mai 2006 av Peer6548 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Akkurat nå, nei, men jeg mente sånn generelt sett. Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Akkurat nå, nei, men jeg mente sånn generelt sett. 6032758[/snapback] hehe ja, jeg forstod det Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har ventet ei og ei halv uke på noe fra play.com nå.. er ei halv uke lenger enn vanlig. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå