NoWaX Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg tenkte å åpne dagens post for kvelden. Rundt klokka 20 i kveld sender TV3 en dokumentar på "nazi" organisasjonen Vigrid. Du får blandt annet informasjon om vigrids idelogier og synspunkter. Jeg ber dere at og stå kritisk til det som kommer frem i media. Media har en tendens til å bli litt lite objektiv og kan fort sympatisere med det som virker umoralsk. Jeg håper at dere tar et lite avbrekk fra all spillig og forum-skriving på dette tidspuknte og slår på 'TV#3 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 jeg har ikke tv3. Jeg er ikke sympatisør med vigrid eller noen annen liknende "organisasjon" i det hele tatt. Håper det blir slutt på sånt en dag.. Ikke for å være kritisk mot din post eller no`sånt, men jeg må bare si det: huffameg for en feilposting.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 btw. nowax er nazi... Han ber oss om å ikke tro på det journalistene sier, og heller høre på bjønn Vigrid. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Men hva har bjønn Vigird med kjølere å gjøre? Kjøler han bra eller no? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 feilpostet, passr off topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg