unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, tenkte å kjøpe meg et nytt tastatur, til spilling og sånt, ikke over 550 kr, og helst på netshop eller datakjeden, fordi det er noe galt med posten, har ikke fått ting fra kompett som jeg har bestillt på noen uker.. Har sett litt på G15, og saitek ett eller annet, og synes de er litt heftige, anbefaler dere noen av de? eller noen andre? Takk for alle svar.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Personlig forstår jeg ikke vitsen med G15... å titte ned på keyboard i spill = døden i mange av dem. Helst skal man jo ikke ta øynene av skjermen... hvordan ett LCD display såpass langt nede som på keyboard liksom skal være nyttig for en "gamer" må du vennligst forklare meg. Hvis det er godt å skrive på, har gode taster og takler mye trykking av knapper på en gang uten å konke kunne jeg vurdert det, men for LCD skjermen? neppe. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Personlig forstår jeg ikke vitsen med G15... å titte ned på keyboard i spill = døden i mange av dem. Helst skal man jo ikke ta øynene av skjermen... hvordan ett LCD display såpass langt nede som på keyboard liksom skal være nyttig for en "gamer" må du vennligst forklare meg. Hvis det er godt å skrive på, har gode taster og takler mye trykking av knapper på en gang uten å konke kunne jeg vurdert det, men for LCD skjermen? neppe. 6029602[/snapback] skjønner heller ikke vitsen med lcd skjerm, så langt nede, men jeg lurer på om hvem jeg skal kjøpe.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 mitt tips er å stikke til butikken og finne ett som er godt å skrive på (det finnes ulike meninger om det også) Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 mitt tips er å stikke til butikken og finne ett som er godt å skrive på (det finnes ulike meninger om det også) 6029660[/snapback] kk Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 feteren min har saitek Eclipse. det er litt jalla med lys men faktisk jævla praktisk når du sitter i mørket (lan etc..) er ganske digg også.. fikk 6/6 av HW.no Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Enig i at Saitek tastaturet er jalla. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Enig i at Saitek tastaturet er jalla. 6031597[/snapback] kk, det ser ganske heftg ut da Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 jeg er ikke helt sikker enda, burde jeg kjøpe g15 eller saitek greia? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvis du skal ha noe enkelt og billig, så kan du dra på elkjøp. MS WIRED KEYBOARD 500 er ett meget enkelt og greit tastatur. koster 150.- har lite ekstra dilldall. Men funker greit, har ikke trykk inn 3 knapp samtidig og si bip syndromet. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Personlig har jeg byttet ut alle mine gamle tastatur med noe serdeles enkelt Logitech OEM UltraX http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316391 Jeg synes det er veldig godt og skrive på, men trenger noe tilvenning. Ikke har det mange "dill dall" knapper heller, bare 6 diskree knapper på toppen. Etter min mening et like bra tastatur som Logitech diNova så lenge man kommer utenom at det ikke er trådløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå