XanderX Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Når jeg har hatt på pc en stund så bære fryser bildet. Det går ikke ann og gjør annet enn å slå pc. Mistenker en bug eller noe sånt Andre problemet er at når jeg skal brenne så kommer den til der den skal begynne å brenne vil den ikke gå lenger. Jeg har en plextor px-712a Endret 2. mai 2006 av XanderX Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Har du sjekket pcen for virus og spyware? Er det lenge siden du la inn Windows(?) på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) vel d er 2 dager siden. Det med brenneren har vorre lenge. Mistenker at den er ødelagt. den er snart 2 år gammel Endret 2. mai 2006 av XanderX Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 vel d er 2 dager siden. Det med brenneren har vorre lenge. Mistenker at den er ødelagt. den er snart 2 år gammel 6031036[/snapback] Prøv den i en annen pc så finner du det ut. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det går ikke ann og gjør annet enn å slå pc. 6029474[/snapback] Det blir nok ikke noe bedre av å slå PC'n... Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 scanet spyware fikk opp Avenue A, inc Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Det blir nok ikke noe bedre av å slå PC'n... Når pc har fryset helt, klokken går ikke, musen står helt stille. Det vet jeg fordi pc hadde fryset helt fast i over en time Lenke til kommentar
stompy Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det blir nok ikke noe bedre av å slå PC'n... Når pc har fryset helt, klokken går ikke, musen står helt stille. Det vet jeg fordi pc hadde fryset helt fast i over en time 6031881[/snapback] Hæ? hva sier du? Prøv å legge inn windows på nytt Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Nå har jeg formater på nytt og har samme problemet. Jeg hører et klikk, så tar det ca 2-5 sekunder så fryser pc igjen. Har mistanke om at hd min synger på siste verset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå