Gå til innhold

Lærepenge til Uweb.no :)

Anbefalte innlegg

Ikke nodvendig aa drite dem helt ut heller da :cool:

Uweb-ansatt Kristuz har nok brutt noen av deres egne retningslinjer, og bor unnskylde seg for det. Og forovrig kanskje avslutte hele diskusjonen.

hoho :whistle:

6157003[/snapback]

Nei, dette er jo just pure fun å følge med på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er seriøst den mest spennende diskusjonen jeg har lest... 10 points Dahl, skal bli spennende og se om jesus kommer seg opp igjen i ringen og fighter videre. Eller han kanskje skjønner når nesa er knekt og kampen er tapt;p

Men all PR er god PR - ikke sant Uweb.no ?

Lenke til kommentar

Utrolig at Kriztus figuren faktisk tør å skrive her.

Har jeg truet?

Kanskje du burde selv lære å lese mellom linjene ved å si til degselv "Ok, en trussel. Ingen er dum nok til å gi seriøse trusler som er så dumme å "gi til venner for å utnytte".".

Ja, jeg skrev det, det tilstår jeg med varmt hjerte, men det var, og er, ment for at de som skriver den lille 'koden'(les, rabbel) deres skulle få ræven i gir å fikse.

Det var det værste sikkerhetshullet som fantes, og det var det mes simpleste jeg har sett og brukt.

Jeg har da også blitt utestengt fra Uweb.no, samt andre familiemedlemmer som var registrert.

Fin liten service man får ved å hjelpe?

Så, hvis jeg ødelegger, så får jeg belønning? Var det dere sa til meg, at hvis jeg finner et hull til, så vanker det belønning å få.

EDIT ADD: Og for de som vil lese mailen, så akter jeg ikke å gå på andre PCen forøyeblikket for å finne tastature-slag-logg(så-å-si... :nei: ), ettersom jeg har ingenting jeg trenger å bevise.

Endret av SiegWarheit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...