ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke nodvendig aa drite dem helt ut heller da Uweb-ansatt Kristuz har nok brutt noen av deres egne retningslinjer, og bor unnskylde seg for det. Og forovrig kanskje avslutte hele diskusjonen. hoho 6157003[/snapback] Nei, dette er jo just pure fun å følge med på! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har vi konkludert med at uweb suger? Skal spre ryktet jeg! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hehe, dette er visst stort for alle som regger seg der: Når du registrerer deg, havner du øverst på lista! uuu, jeg er sist regga! Yee, Woot! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har vi vist at det finnes MANGE sikkerhetshull som du sier? 6154287[/snapback] Førstemann til 10 får en melkerull? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Førstemann til 10 får en melkerull? 6157889[/snapback] Hvorfor spise melkerull når man kan melke sin egen rull? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Førstemann til 10 får en melkerull? 6157889[/snapback] Hvorfor spise melkerull når man kan melke sin egen rull? 6158577[/snapback] Tror melkerull er bedre^^ Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 *mine innlegg* i tilfelle diskusjonen begynner igjen.. Lenke til kommentar
zacko Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette er seriøst den mest spennende diskusjonen jeg har lest... 10 points Dahl, skal bli spennende og se om jesus kommer seg opp igjen i ringen og fighter videre. Eller han kanskje skjønner når nesa er knekt og kampen er tapt;p Men all PR er god PR - ikke sant Uweb.no ? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Utrolig at Kriztus figuren faktisk tør å skrive her. Har jeg truet? Kanskje du burde selv lære å lese mellom linjene ved å si til degselv "Ok, en trussel. Ingen er dum nok til å gi seriøse trusler som er så dumme å "gi til venner for å utnytte".". Ja, jeg skrev det, det tilstår jeg med varmt hjerte, men det var, og er, ment for at de som skriver den lille 'koden'(les, rabbel) deres skulle få ræven i gir å fikse. Det var det værste sikkerhetshullet som fantes, og det var det mes simpleste jeg har sett og brukt. Jeg har da også blitt utestengt fra Uweb.no, samt andre familiemedlemmer som var registrert. Fin liten service man får ved å hjelpe? Så, hvis jeg ødelegger, så får jeg belønning? Var det dere sa til meg, at hvis jeg finner et hull til, så vanker det belønning å få. EDIT ADD: Og for de som vil lese mailen, så akter jeg ikke å gå på andre PCen forøyeblikket for å finne tastature-slag-logg(så-å-si... ), ettersom jeg har ingenting jeg trenger å bevise. Endret 23. mai 2006 av SiegWarheit Lenke til kommentar
FellaZ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Her snakker vi maktmisbruk. Det er bare helt utrolig at en webside kan være så useriøs. Bad PR. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Drittslenging er ikke velkomment her på forumet. Dersom noen har en konkret sak å ta opp har vi en egen kategori for dette. Saklighet og høflighet var mangelvare i denne tråden. Vi ikke ha noen oppfordringen til å bryte andre nettsteders retningslinjer, uansett grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg