Manfred Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ettersom uweb loggfører all mail, burde jo samtalen kunne vises i sin helhet når først trådstarter har valgt å bare lime inn delen han mottok.Vi venter alle i spenning, for denne diskusjonen har sklidd helt ut! 6154871[/snapback] Slike mailer er en sak mellom kunde og tilbyder, og ikke offentligheten. Det er klart en diskusjon sklir helt ut når folk er så forutintatte, og kun tror på utsagnene til en part. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nå begynner jeg å bli meget spent på hva trådstarter faktisk skreiv i mailen han sendte til Uweb..... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nå begynner jeg å bli meget spent på hva trådstarter faktisk skreiv i mailen han sendte til Uweb..... 6154959[/snapback] Når han sendte første mail inn til oss fremla han saken som at han visste om en systemfeil, og at han hadde utnyttet den og aktet å fortsette med det. Dessuten truet han med at han ville fortelle alle han kjente om problemet slik at de også kunne misbruke tjenesten. Avgjør selv hvordan dere ville svart på en slik mail. 6154876[/snapback] Lenke til kommentar
M-J Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Detter var en feslig diskusjon som jeg vil følge med på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Bare for å si det. Kriztus, du skjønner at Dahl er den som kommer til å få resten av forumet i ryggen, da alle kjenner til han og ingen til deg? Det blir litt sånn "vi får plage han, men ingen andre". Så hvorfor ikke bare gi opp? Trodde uansett at du skulle "takke for deg"? Jeg er foresten fornøyd med uweb.no. Sender da selvfølgelig ikke informasjon jeg ikke vil andre skal vite over slike sider, men til helt normale sms er siden helt kurrant. Gratis meldinger settes alltid pris på Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nå begynner jeg å bli meget spent på hva trådstarter faktisk skreiv i mailen han sendte til Uweb..... 6154959[/snapback] Når han sendte første mail inn til oss fremla han saken som at han visste om en systemfeil, og at han hadde utnyttet den og aktet å fortsette med det. Dessuten truet han med at han ville fortelle alle han kjente om problemet slik at de også kunne misbruke tjenesten. Avgjør selv hvordan dere ville svart på en slik mail. 6154876[/snapback] 6154974[/snapback] Nettopp derfor jeg ble så nyskjerrig på hva som faktisk står i mailen... ^^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg siterer Uwebs brukeravtale: 6. Oppbevaring og bruk av (person-)opplysninger 6.1 Uweb eller redaksjonen vil aldri overdra brukernes opplysninger til en tredjepart, og behandles konfidensielt internt i Uweb. Slik jeg ser det har Kriztus brutt dette punktet to ganger i løpet av denne debatten. Benyttet seg av e-post som er sendt i fortrolighet til å finne ut hva mitt brukernavn er på Uweb, for deretter å poste dette slik at alle og enhver kan se det. Dette uten mitt samtykke. Fortelle om innholdet i en e-post som er sendt i fortrolighet, altså e-posten trådstarter sendte. Dette også uten samtykke. Skal jeg slenge med noen lover, eller kan du si unnskyld og gå? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette uweb virker ikke helt... seriøst. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tipper sjefen blir gla om han finner ut at Kriztus sitter å driter ut Uweb på et av verdens største forum. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Er Kristuz sjefen, eller kun en bruker med opprykk? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Er Kristuz sjefen, eller kun en bruker med opprykk? 6155210[/snapback] Det vet jeg ikke, jeg vet bare at den personen jeg snakket mest med under min kommunikasjon med Uweb var en person som kalte seg for Kriz. Noen som ser likheten? Slik jeg forstod det var han sjefen, men det er selvsagt godt mulig at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette uweb virker ikke helt... seriøst. 6155180[/snapback] Tja jeg vil si at det minner om en litt mindre seriøs utgave av tordcompany Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette uweb virker ikke helt... seriøst. 6155180[/snapback] Tja jeg vil si at det minner om en litt mindre seriøs utgave av tordcompany 6155253[/snapback] Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette uweb virker ikke helt... seriøst. 6155180[/snapback] Tja jeg vil si at det minner om en litt mindre seriøs utgave av tordcompany 6155253[/snapback] 6155255[/snapback] eller games199 siden som blei diskutert på forumet en eller annen gang ( Har ikke hørt så mye om det "tordcompany" explain kthx ) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Når han sendte første mail inn til oss fremla han saken som at han visste om en systemfeil, og at han hadde utnyttet den og aktet å fortsette med det. Dessuten truet han med at han ville fortelle alle han kjente om problemet slik at de også kunne misbruke tjenesten. Avgjør selv hvordan dere ville svart på en slik mail. 6154876[/snapback] Nå skriver du at har kjennskap til mailen, men før i tråden sier du at det ikke du som har skrevet mailen og har inge kjennskaper til den. Nå er du på tynn is. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det var vel før han sjekket loggene, for han nevnte at alt blir logget og bokført. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Denne diskusjonen tar jo av! Heia Dahl Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette uweb virker ikke helt... seriøst. 6155180[/snapback] Tja jeg vil si at det minner om en litt mindre seriøs utgave av tordcompany 6155253[/snapback] Heia Dahl Kristuz: haha... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 heia Dahl Det ser ut som om Dahl er litt mer inteligent enn Kriztus (no offence), og derfor klarer å få Kriztus til å ture ut på tynn is. Gidder ikke quote, bare les gjennom... Tips til Kriztus, tenk før du skriver (Dahl er flink til å diskutere) Til Dahl: KONGE... Herregud for et useriøst svar, men jeg tar ingen selvkritikk Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke nodvendig aa drite dem helt ut heller da Uweb-ansatt Kristuz har nok brutt noen av deres egne retningslinjer, og bor unnskylde seg for det. Og forovrig kanskje avslutte hele diskusjonen. hoho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg