Dahl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Trådstarter har ved flere anledninger tatt kontakt med oss, og han har aldri presentert noen andre "bugs" for oss enn den vi allerede visste om. Hvem som helst kan sitte og skryte på seg ting i et forum. Får jeg minne deg om at det faktisk var dere som skrev "Vi vet om en god del måter å omgå sperrene på gratis sms-tjenesten vår"? Det var altså ikke "en som sitter og skryter på seg ting på et forum". Jeg lurer fortsatt på hvem du er. Akd? 6154339[/snapback] Dæven, du klarte faktisk å skjønne at du kunne kryssjekke navnet mitt med de registrerte personopplysningene i databasen deres. Jeg er imponert. Endret 22. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 http://www.hardware.no/forfatter/26420 Skal du ha adressen og telefonnummer og? Du burde jo greie å finne han ut fra signaturen hans og din egen database Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dahl FTW! Nå ringer han deg garantert! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 http://www.hardware.no/forfatter/26420 Skal du ha adressen og telefonnummer og? Du burde jo greie å finne han ut fra signaturen hans og din egen database 6154370[/snapback] 45 85 01 86 Bare å ringe. :---) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Stikker innom i kveld jeg og henter penga du skylder! Tar med meg en kompis som har rimlig lyst på litt action: http://static.flickr.com/52/150521687_2102fe16f5_b.jpg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Stikker innom i kveld jeg og henter penga du skylder! Tar med meg en kompis som har rimlig lyst på litt action: http://static.flickr.com/52/150521687_2102fe16f5_b.jpg 6154406[/snapback] Rawr. Banker aldri bikkja mi uansett. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Trodde smårips_eier var bikkja di jeg, og hu skulle jo jeg ta meg av? Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 E-posten sitert i første innlegg er det ikke jeg som har skrevet, og heller ikke jeg som kan stå inne for innholdet i. Videre skjønner jeg ikke hvorfor oivind_dahle mener at jeg skal ringe Dahl. Og skulle du ha sett, jeg har ikke slettet brukeren din selv om jeg fant ut hva brukernavnet ditt var. Og det store skumle registeret navnet ditt stod i var e-post-innboksen min du hadde sendt en e-post med et screenshot til. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) E-posten sitert i første innlegg er det ikke jeg som har skrevet, og heller ikke jeg som kan stå inne for innholdet i. Du stiller opp her som talsperson for Uweb, da forventer jeg at du har samme synspunkt som de andre internt i Uweb. Videre skjønner jeg ikke hvorfor oivind_dahle mener at jeg skal ringe Dahl. Hmm, la oss kalle det intern humor. Og skulle du ha sett, jeg har ikke slettet brukeren din selv om jeg fant ut hva brukernavnet ditt var. Og det store skumle registeret navnet ditt stod i var e-post-innboksen min du hadde sendt en e-post med et screenshot til. 6154474[/snapback] Jeg har da aldri påstått at du ville slettet brukeren min. Lær deg å skille ytringer fra forskjellige personer fra hverandre. Endret 22. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Diskusjonen blir bare mer og mer meningsløs, og ender bare opp i at vi kverulerer på hverandres synspunkter. Dersom du eller noen andre skulle ha behov for å ytre sine meninger ovenfor meg eller Uweb.no, kan epostadressen [email protected] benyttes. Takk for meg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg føler at Dahl har et lite overtak på Kriztus. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg føler at Dahl har et lite overtak på Kriztus. 6154542[/snapback] Ditto Her er det nesten sjakk matt Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Takk for meg. 6154536[/snapback] Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Diskusjonen blir bare mer og mer meningsløs, og ender bare opp i at vi kverulerer på hverandres synspunkter. Dersom du eller noen andre skulle ha behov for å ytre sine meninger ovenfor meg eller Uweb.no, kan epostadressen [email protected] benyttes. Takk for meg. 6154536[/snapback] Neste gang tenker du deg kanskje om to ganger før du starter en diskusjon du egentlig vet at du ikke kan vinne. Forhåpentligvis. For din egen del. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg er en av de ansatte der. 6153475[/snapback] Så du spør etter en brukers nick, for så å kunne banne han ? Snakker vi useriøst eller ? 6153494[/snapback] ...og grunnlaget ditt til å uttale deg i den store sammengengen var?? Det er helt utrolig hvordan alle her plutselig tror de vet hva hele saken dreier seg om. Way to go, girls Endret 22. mai 2006 av Manfred Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Driter i hva saken handler om jeg. Moret meg bare over Dahls knusende seier i denne diskusjonen Heia Dahl! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Driter i hva saken handler om jeg. Moret meg bare over Dahls knusende seier i denne diskusjonen Heia Dahl! 6154644[/snapback] Og han vant hvordan? Ved å si telefonnummeret sitt? Herregud... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det er helt utrolig hvordan alle her plutselig tror de vet hva hele saken dreier seg om. Way to go, girls 6154606[/snapback] Umh, jeg har vært aktiv medlem av Uweb i mange måneder, og har selv snakket mye med administrasjonen. Ikke kom her og si at jeg ikke vet hva saken dreier seg om. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det er helt utrolig hvordan alle her plutselig tror de vet hva hele saken dreier seg om. Way to go, girls 6154606[/snapback] Umh, jeg har vært aktiv medlem av Uweb i mange måneder, og har selv snakket mye med administrasjonen. Ikke kom her og si at jeg ikke vet hva saken dreier seg om. 6154674[/snapback] Sa jeg at jeg siktet til deg? Jeg skrev vel ganske tydelig at jeg siktet til alle de andre her inne, og ikke trådstarter. Ellers synes jeg oppførselen din er ganske ufyselig, og det hele blir bare latterlig når du sitter her og finner på ting. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Trådstarter har ved flere anledninger tatt kontakt med oss, og han har aldri presentert noen andre "bugs" for oss enn den vi allerede visste om. Hvem som helst kan sitte og skryte på seg ting i et forum. Jeg lurer fortsatt på hvem du er. Akd? 6154339[/snapback] Hei Kriztus. Skal vi taste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg