f.HiTmAn Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 jeg har ett asus a7v-e hovedkort og skal selge det men eg har lyst til og oppgradere biosen har prøvd.lastet ned 1004 v til biosen la det inn på en disket og starta maskina på nytt men det sjedde ingen ting komm bare en melding "ta ut diskett ctrl alt delet for å restarte" kan noen hjelpe meg???? :smile: Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Du må lage en oppstarts diskett i windows 2000 og xp. i 98 kan du bare gå inn i sikkerhets modus. så setter du inn disketten med bios oppgraderingen på og skriver noen som: a:runme da skulle oppgraderningen begynne. husk og sjekke at det er riktige oppgraderings filer for hovedkortet, og at alle er på disketten. OG IKKE SKRU AV PC'N NÅR OPPGRADERINGEN FOREGÅR!!! da er det "bye bye mobo" Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 f.HiTmAn Les her hvordan du skal gjøre en bios oppgradering. http://usa.asus.com/inside/flash_nb.htm Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 det er ikke plass til flash.exe og bios upgrade på disken Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 joda vis du har en win98 start updisk bare dytter du inn dennne ov venter til den er ferdig lastet og tar den ut og putter inn disketen med bios og flash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå