Gå til innhold

TES: Konflikt mellom Fighters og Mages Guild?


Anbefalte innlegg

NB! Spoilerfare.

---

 

Hepp.

 

Jeg har hørt for en stund siden at det på et punkt kommer et oppdrag i FG som får deg utvist fra MG dersom man allerede er medlem der. Stemmer dette? I så fall - når kommer det aktuelle questet, og er det mulig å unngå utvisningen? Jeg er Arch-Mage i MG, og har lite lyst til å bli utvist og måtte gjøre et kjipt quest for å komme inn igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NB! Spoilerfare.

---

 

Hepp.

 

Jeg har hørt for en stund siden at det på et punkt kommer et oppdrag i FG som får deg utvist fra MG dersom man allerede er medlem der. Stemmer dette? I så fall - når kommer det aktuelle questet, og er det mulig å unngå utvisningen? Jeg er Arch-Mage i MG, og har lite lyst til å bli utvist og måtte gjøre et kjipt quest for å komme inn igjen.

6029330[/snapback]

Jeg har ikke merket noen komplikasjoner med å være med i flere guilds.. Det er kun et Thieves Guild-quest hvor du skal stjele fra en Mage som kan få deg sparket ut (hvis du dreper trollmannen), men som sagt har jeg selv aldri merket noe..

Lenke til kommentar
Jeg har ikke merket noen komplikasjoner med å være med i flere guilds.. Det er kun et Thieves Guild-quest hvor du skal stjele fra en Mage som kan få deg sparket ut (hvis du dreper trollmannen), men som sagt har jeg selv aldri merket noe..

6029488[/snapback]

Hmm.. jeg er nå ferdig med MQ, TG og MG, Arena (ekskludert noen andre "grupper" som ikke er guilds, men som blir oppført på samme sted). Har til nå aldri opplevd noen komplikasjoner, men jeg har som sagt hørt at dette skjer hvis man joiner FG etter MG, og håper at det kan unngås. Jeg får krysse fingrene for at det ikke skjer.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Det kan hende at han på en eller annen måte anser alle monstre som sine allierte, så en gang angrep han meg, jeg var nødt til å drepe han og ble kastet ut. Men det kan hende at jeg kastet en fireball eller to på han. Neste gang drepte jeg alle monstre på lavere etasjer, slik at han ikke så det. Så gikk jeg til han og hilste på han. (Det var da ikke så mye å snakke med han om). Arrow of Extrication kunne jeg bare ta, men jeg tok ikke det som jeg fikk rødt på. Kanskje tok jeg nøkkelen til tårnet fra lomma hans i Sneak modus.

Lenke til kommentar
NB! Spoilerfare.

---

 

Hepp.

 

Jeg har hørt for en stund siden at det på et punkt kommer et oppdrag i FG som får deg utvist fra MG dersom man allerede er medlem der. Stemmer dette? I så fall - når kommer det aktuelle questet, og er det mulig å unngå utvisningen? Jeg er Arch-Mage i MG, og har lite lyst til å bli utvist og måtte gjøre et kjipt quest for å komme inn igjen.

6029330[/snapback]

 

Det er hvis du er medlem i TG og MG samtidid :D Questet er i TG

Lenke til kommentar

Gjorde et oppdrag for Greyfox himself for ei uke sia elns. Oppdraget var å stjele ei pil som han skulle bruke til ett eller annet fra noen ruiner utenfor Anvil.

 

Inni ruinene møtte jeg på en kar fra MG som gikk amok på MEG. Gjorde ikke noe for å få han etter meg, så derfor måtte jeg bare drepe karen. Etter å ha knerta og robba han ble jeg kasta ut fra MG og nå blir jeg nødt til å gjøre ett eller annet lame oppdrag.

 

Hva skal man gjøre når sånt skjer?

Lenke til kommentar
Gjorde et oppdrag for Greyfox himself for ei uke sia elns. Oppdraget var å stjele ei pil som han skulle bruke til ett eller annet fra noen ruiner utenfor Anvil.

 

Inni ruinene møtte jeg på en kar fra MG som gikk amok på MEG. Gjorde ikke noe for å få han etter meg, så derfor måtte jeg bare drepe karen. Etter å ha knerta og robba han ble jeg kasta ut fra MG og nå blir jeg nødt til å gjøre ett eller annet lame oppdrag.

 

Hva skal man gjøre når sånt skjer?

6037050[/snapback]

 

Det er derfor man må gjøre valg når man velger guilds. De "slemme" TG og DB kan jo bestemme seg for å knerte noen i FG eller MG... da er det jo best å være føre var å ikke være medlem i de "possible enemy guilds"

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det før du begynner å tjene på å være i MG?

Med en gang du melder deg inn, har du lov å plukke alt som ligger rundt i alle guildhalls. For eksempel er det massevis av alchemy Novice apparater rundt i guildhalls, og de som selger potions kjøper gjerne opp disse. Du tjener lett 500 pr. guildhall, og disse pengene kan være nyttige i begynnelsen. I tillegg ligger ofte ingrediensene rundt i guildhalls, som da kan brukes i alchemy. Potions kan selges til høyere pris enn ingrediensene, igjen uten å forlate den respektive guildhall. Og ingrediensene dukker opp igjen etterhvert.

 

Samme gjelder Fighters, du får lov å ta alt av våpen som ligger der og selge det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...